Braća Sinković, ambasadori marke Citroën, posjetili su štand Citroën na Zagreb Auto Showu. Pažnju im je privukla nova plava boja na C4 Cactusu.
Fanovi su se slikali sa svojim sportskim idolima uz Citroën C4 Cactus, automobilom koji nudi pravi zaokret u svijetu automobila s više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije uz umjerene troškove!
Na štandu marke Citroën, kupci su mogli doživjeti novo iskustvo Marke „Feel Good“. U središtu pozornosti bio je Citroen C4 Cactus, automobil koji odgovara na pitanja današnjice. CITROËN svoj novi pogled u svijetu automobila izražava kroz kreativnost, koja je izražena kroz dizajn, i bolji osjećaj u unutrašnjosti nego u bilo kojem drugom automobilu. To mu omogućuju: prostrane kabine prepune svjetlosti, jednostavna, intuitivna i korisna tehnologija kao što su npr. sučelja s ekranima na dodir, ali i učinkoviti motori koji troše manje goriva i zbog čega su odlasci na benzinsku crpku još rjeđi.