Supersportski automobili s logotipom propetog konjića uskoro bi se mogli nuditi s agregatima oplemenjenim turbopunjačima. Taj radikalan potez može se opravdati činjenicom da se potrebno na što manju razinu svesti emisiju ispušnih plinova, a da se istodobno ne umanjuju performanse. To bi se moglo riješiti korištenjem turbopunjača.
No, da bi ipak do toga i došlo potrebno je razviti tehnologiju uz koju bi se riješio problem tzv. turbo rupe jer – bilo bi neprihvatljivo da vozači ove legendarne marke moraju čekati na isporuku snage.
Prema riječima Jean-Jacquesa Hisa, Ferrarijeva vodećeg inženjera za razvoj motora, uklonjena je mogućnost upotrebe sustava Multiair koji je nedavno predstavio Fiat.
Neslužbeno se govori kako se već pripremaju neke izvedbe opremljene twin-turbo tehnologijom.
Kako doznaje britanski magazin Autocar, Ferrari je pri kraju i s pripremom mjenjača s dvije spojke, koji se trenutačno koristi kod V8 motora, a uskoro će biti dostupan i s V12 agregatima.
Ferrari uskoro počinje koristiti turbopunjače
Prema riječima Jean-Jacquesa Hisa, Ferrarijeva vodećeg inženjera za razvoj motora, uklonjena je mogućnost upotrebe sustava Multiair.
Komentara 2
ajde ti visio prvo nauči čitati, pa onda ostavljaj komentare. gdje se spominje štedljivi ferrari?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Štedljivi Ferrari? Ferrari je zamišljen da troši... što će još staviti dizelaša ispod haube?