Ford Focus ST pokretan 2,5-litrenim peterocilindarskim motorom od 225 konja

Ford Focus ST - zaboravljen, ali odličan konkurent Golf GTI-ju

ford focus st
Antonio Bronić/Pixsell
07.12.2009.
u 13:20

Ispod poklopca motora “prede” peterocilindarski 2,5-litreni Duratec agregat od 225 konja koji omogućuje iznimno zadovoljstvo, ali isto tako može biti agregat za svakodnevnu upotrebu.

Tvornički sportski dorađeni automobili već su dulje vrijeme tražena roba. I dok Clio R.S. pali i žari u svome segmentu, među kompaktnim modelima kralj segmenta svakako je Volkswagen Golf GTI. Ako je riječ o njegovoj konkurenciji, najprije se spominje ponovno Renaultovov model, a rijetki se sjete Forda Focusa ST. Neopravdano.



Sports Technology
Ford Focus ST automobil je koji nas je oduševio još pri prvom susretu, prije četiri godine. Prošle je godine obnovljena Focusova paleta, a to je obuhvatilo i izvedbu ST (Sports Technology) koju smo sada imali priliku isprobati na domaćim prometnicama. Vrlo je zanimljivo da ST izvedba djeluje iznimno “pitomo”, bez nepotrebnih estetskih narušavanja samog automobila.

U prilog toj tezi ide i srebrna boja testnog modela koji nije nimalo odudarao od ostalih automobila na cesti.Može se pohvaliti lagano izmijenjenim branicima, naglašenijim pragovima, ST oznakama kao što su dvije ispušne cijevi na stražnjem dijelu vozila. Zavirimo li u putničku kabinu, nalazimo vrlo dobra sportska sjedala Recaro, umetke u imitaciji karbona, Ford Power tipku za pokretanje motora te iznimno ugodan, kožom presvučen trokraki upravljač.

Pet cilindara i turbo
Ispod poklopca motora “prede” peterocilindarski 2,5-litreni Duratec agregat od 225 konja koji omogućuje iznimno zadovoljstvo, ali isto tako može biti agregat za svakodnevnu upotrebu. To se može zaključiti za kompletan automobil.

No, ipak treba imati na pameti da se 225 konja ispod poklopca motora vrlo brzo budi i vozaču pruža osjećaj zadovoljstva, pogotovu kada se posloži nekoliko zavoja zaredom. Tome u prilog ide i 320 Nm okretnog momenta dostupnog već od 1600 okretaja. Tako ST već od samog starta odlično ubrzava te ne posustaje do kraja.

Tvrđi, ali nikako pretvrd ovjes, vrlo precizan šesterostupanjski ručni mjenjač ponovno potvrđuje užitak vožnje Fordovih automobila. Udobnost ne narušavaju ni 18-colni naplaci. Vozač može odabrati mogućnost otpora upravljača te se nude Standard, Sport i Comfort moduli.

Svakodnevno tiskanje papučice gasa može prosječnu potrošnji dignuti i na više od 13 litara, ali to je detalj koji se ne gleda kad je riječ o užitku u vožnji.

Ključne riječi

Komentara 3

TE
Testera
09:00 08.12.2009.

Agregat? Kakvi su to idiotski izrazi za motor? Agregat je u hrvatskom jeziku agregat za proizvodnju struje a motor je motor automobila.

ZG
zgubidan
13:47 09.12.2009.

zao mi je onih koji kupe ovaj auto

Avatar slash_pod_cenzurom
slash_pod_cenzurom
17:50 28.12.2009.

@testera agregat znaci slozena cjelina sastavljena od dijelova np. motor, generator .... generator = agregat koji proizvodi elektricnu energiju, motor = agregat koji proizvodi mehanicku energiju

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije