Suzuki SX4 i njegov brat blizanac Fiat Sedici bili su prvi predstavnici crossover klase B segmenta. Njihov veliki uspjeh slijede i drugi proizvođači pa nakon Nissana s Jukeom uskoro na tržište stižu francuzi, Peugeot 2008 i Renault Captur. Renaultov urbani crossover Captur, čiji je koncept predstavljen u Ženevi 2011. godine, bit će premijerno pokazan na istom mjestu ovoga proljeća.
Dug je 412 centimetara i time je u prosjeku klase. Razvijen je na platformi Clia IV, a, dakako, dijelit će neka rješenja s Nissan Jukeom, budući da su Renault i Nissan u partnerskom odnosu na globalnoj razini.
Francuzi tvrde da Captur izvana ali i po položaju sjedenja djeluje kao pravi mali SUV (ne navode koliko će biti odignut od tla), dok se po ponudi prostora može okarakterizirati kao jednovolumen. Obećavaju i da će Captur nuditi prostrani prtljažnik te modularnu unutrašnjost.
Renault ipak još ne navodi detalje oko motorizacije. Obećao je tek da će najekološkija verzija ispuštati samo 96 g/km CO2, ali gotovo je sigurno da će Captur pogoniti motori iz Clia. Vjerojatno će početni motor biti novi moderni TCe 0,9-litreni trocilindrični turbobenzinac sa 90 KS, a treba vidjeti hoće li biti ponuđen i slabiji atmosferski 1,2 16 V motor sa 75 KS. Od dizelaša bi u ponudi trebali biti poznati Renaultovi dCi motori sa 75 i 90 KS, a eventualno i jači dizelaši i benzinci. Već u početnoj opremi Captur će biti odlično opremljen, na razini automobila iz višeg segmenta. Serijski će, primjerice, nuditi hands-free funkciju i stražnje senzore za parkiranje.
Captur će se proizvoditi u Renaultovoj tvornici u španjolskom Valladolidu, a premijera modela bit će u ožujku u Ženevi.
>> Pogođen dizajn i potentan mali turbobenzinski motor
nekako je više ženski auto