Renault, odnosno njegovo odjeljenje koje proizvodi vrhunske sportske automobile, napravio je najbrži automobil s prednjim pogonom na svijetu. Megane R.S. Trophy, koji je sada postao serijski R.S., ima brži krug na Nürburgringu i od kultnih sportaša poput Ferrarija 360 Modene, Lamborghini Diabla, Mercedes E63 AMG-a, Porsche 993 Turba... Zvuči nevjerojatno, ali takav automobil stoji 200.000 kuna, od nekih gore spomenutih i 10 puta manje. Megane R.S. nema prednost u jačini motora već zbog gotovo savršenog ovjesa Cup, mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem i fantastičnih Brembo kočnica. Taj paket Cup, uz koji se dobiju i Recaro sportska sjedala, valja doplatiti 20.000 kuna i apsolutno ga, ako kupujete ovaj auto, morate uzeti. Zbog njega je ovaj auto fantastično brz i precizan kroz zavoje, a posebno je zanimljivo da ga brzo mogu voziti i oni koji nemaju mnogo iskustva za volanom sportaša. Dakako, za pravu zabavu potrebno je isključiti elektroniku (ESP), ali to je samo za iskusnije.
Megane R.S. iz 2-litrenog turbaka razvija 265 KS i 360 Nm okretnog momenta. Prijenos snage vrši se putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Ubrzanje je strelovito, a u sportski mod dolazi do katapultiranja: do stotke stiže za 6 sekundi, a maksimalna brzina je 254 km/h.
Iako je pri vožnji gradom Megane R.S. kao sportski auto nešto tvrđi, on može biti automobil za svaki dan. Potrošnja od 12,7 litara je očekivana za ono što R.S. nudi. Osnovna cijena je 199.900 kuna, a vrlo isplativa doplata je spomenuti Cup paket za 20.000 kuna.
>> FOTO Renault Fleunce - ušminkani izgled i bolji motori
Dobar