Prodaja novog Peugeota 3008 u Hrvatskoj kreće u lipnju, prvi primjerci atraktivnog fasback SUV-a očekuju se uskoro, a znamo i sve detalje te cijene ovog noviteta. Poklonicima francuske marke s izrazitim naglaskom na dizajnu sigurno će se svidjeti podatak da je cijena novog modela 3008 oko 2500 eura niža od cijene njegova prethodnika, uzmemo li u obzir hibridnu motorizaciju i opremu koju sada serijski donosi. Novi Peugeot 3008 stoji od 35.490 eura, za hibridnu PureTech 136 e-DCS6 inačicu u Allure paketu opreme. Gama je pojednostavljena, pa se uz Allure birati može još i GT razina opremljenosti, a ponudit će se još po tri opcijska paketa za svaku od ove dvije razine opremljenosti. Peugeot 3008 GT stoji 39.990 eura, također s hibridnim benzinskim pogonom. Električni 3008 Allure ima cijenu od 48.490 eura, a pogoni ga elektromotor od 210 konjskih snaga, potpomognut baterijom od 73 kWh. Plug-in hibrid stiže naknadno, a početkom 2025. godine u električnom dijelu palete nove 3008-ice očekuje se i dual motor opcija. Takva električna 3008-ica moći će se koristiti i kao izvor struje, primjerice za punjenje električnog bicikla ili rad roštilja.
Dakle, motorna gama obuhvaća hibridni motor od 136 konja, plug-in hibrid sa 195 konjskih snaga i čak tri potpuno električna pogona: 210 KS standard range, 230 KS long range i 320 KS AWD. Plug-in hibrid s kombinacijom 1,6 PureTech i elektromotora ima deklarirani domet vožnje samo na struju 85 km, dok je doseg električnih inačica s jednim punjenjem baterije 525, 530, odnosno 700 km kod long range verzije (baterija 98 kWh neto). Kod hibrida, u odnosu na prethodnika promijenjeno je oko 40 posto pogonskog sklopa, kako bi eliminirali ranije uočene ‘dječje bolesti’. Novi mu je i mjenjač s dvije spojke, te i blagi hibrid može raditi u potpuno električnom modu (oko 1 km pri malim brzinama).
Početna Allure oprema sada obuhvaća, između ostaloga, Peugeot LED Technology prednja svjetla, panoramski i-Cockpit s Dual HD zaslonom (2 x 10 inča), Peugeot i-Connect koji pokriva DAB radio, Bluetooth, bežičnu Mirror Screen funkciju, zatim HD kameru za vožnju unatrag, stražnje senzore za pomoć pri parkiranju, pristup i pokretanje bez korištenja ključa, automatski dvozonski klima-uređaj, grijane i električno sklopive retrovizore, podnicu prtljažnika u dvije razine, 19” dijamantne aluminijske naplatke. U interijeru, između Allure i GT razine opremljenosti najupečatljivija je razlika u zaslonu, jer bogatija oprema podrazumijeva impresivni zakrivljeni i-Cockpit s 21-inčnim HD zaslonom. Naravno, tu su i virtualni i-Toggles prečaci (u 3008-ici Allure razine na tom je mjestu pretinac), ambijentalno osvjetljenje unutrašnjosti, bežični punjač za pametni telefon, 3D navigacijski sustav, adaptivni tempomat, prednji i stražnji parkirni senzori, grijani obruč novog upravljača, el. stražnja vrata… Izvana, 3008 GT ima Pixel LED prednja i 3D LED stražnja svjetla, Black Diamond krov i krovni spojler. Peugeot 3008 prvi je model nastao na novoj Stelantisovoj prilagodljivoj platformi za C i D segment, izvorno kreiranoj za električna vozila, ali može prihvatiti i benzince, dizelaše i hibride. Dostupan je s prednjim pogonom, ali i sa sva četiri pogonska kotača. Narastao je u svim smjerovima, 9,5 cm u duljinu pa je dugačak 454,2 cm. Širok je 189,5 cm te je 164,1 cm visok. Veći mu je i međuosovinski razmak. U prtljažnik novi Peugeot 3008 prima 520 litara, bez obzira na tip motora.
Izvana, promjena u odnosu na prethodnika je znatna. Novitet ima novi logo i masku, novi svjetlosni potpis i sprijeda i straga, novi stražnji spojler, nove geometrijske naplatke od 19 ili 20 inča. U kabini, spomenuli smo već i-Cockpit nove razine, gdje je 21-inčni panoramski zaslon visoke razlučivosti, koji objedinjuje instrumentnu ploču i središnji ekran, izdignut kako bi se vozač mogao bolje namjestiti za upravljačem. Osim toga, središnja konzola je pročišćena tako što je ručica mjenjača prebačena na armaturnu ploču. Inovativna središnja konzola masivna je, ali praktična, s velikim pretincem. Nova su i sjedala, u GT razini presvučena alcantarom te s prilagodljivom bočnom potporom. Model 3008 prvi je automobil ove marke koji može ponuditi grijana i stražnja sjedala. Uočavamo i nove ručice za brisače i žmigavce. Iz Peugeota naglašavaju i promjer okretanja među najboljima u segmentu - 10,6 metara. Fastback SUV Peugeot 3008 proizvodi se u Francuskoj.
za tu lovicu, "lavica" ne bute nikome prodali.