PREMIJERA

FOTO Reinkarniran je off-road model s početka devedesetih, a mi znamo i kad stiže u Hrvatsku

Foto: Opel
1/8
09.04.2024.
u 11:25

Nova Frontera nudit će se kao potpuno električni model, ali i u hibridnoj izvedbi. Iz Opela navode da su njihovi inženjeri posebnu pažnju posvetili optimizaciji kontrole nad vozilom i osiguravanju odličnih voznih svojstava

Tko se ne sjeća Frontere? Malo tko, vjerujemo. Frontera je Opelov prvi off-road model, a predstavljen je 1991. godine. Sad je, 33 godine nakon premijere izvornika, njemački proizvođač premijerno pokazao novu Opel Fronteru, pridruživši se tako nizu onih koji električnu mobilnost širem krugu vozača pokušavaju približiti reinkarnacijom nekih modela koje smo, više ili manje, voljeli u prošlosti. Sjetimo se samo Renaulta 5, Fiata 600... Njihove reinkarnacije upravo su, ili će to učiniti ove godine, u električnim izdanjima stigle na tržište. Dakle, Opel Frontera. S ovim novitetom proizvođač iz Rüsselsheima najavljuje početak novog poglavlja u dugoj i uspješnoj povijesti branda. Navode kako će zabavan i prostran novi SUV s „munjom” biti dostupan u potpuno električnoj verziji od samog predstavljanja, a kupci će se također moći odlučiti za izvedbe s 48-voltnim hibridnim pogonom.

- Zahvaljujući svestranoj kombinaciji robusne izvedbe, prostranosti, pametnih rješenja i učinkovitih pogonskih sklopova, naša nova Opel Frontera svidjet će se širokom spektru kupaca koji se žele istaknuti iz mase. Savršeno je prilagođena gradskim i prigradskim okolinama i istovremeno nudi vrhunsko iskustvo putovanja našim kupcima - rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl 

 VEZANI ČLANCI:

Nova Frontera demonstracija je robusnog tumačenja Opelove filozofije odvažnog i čistog dizajna. Uspravna silueta prednjeg dijela vozila i jedinstvene proporcije nove Frontere objedinjuju funkcionalnu i prostranu kabinu s odvažnim i trajnim, ali istovremeno suvremenim izgledom. Novi Opelov znak „munje” slavi svoju premijeru na serijski proizvedenom modelu gdje je ponosno istaknut u samom središtu Opel Vizora. Crni „vizor” daje prednjem dijelu Frontere jedinstveni identitet i neprimjetno integrira prednja svjetla Eco LED s automatskim dugim svjetlima i središnje smještenom Opelovom „munjom”. Dobro poznat Opelov „krilni dizajn” ovdje donosi tri bloka svjetala koji su odvojeni umetcima u boji karoserije. Naglašeni lukovi kotača novom modelu daju robustan i moderan izgled, što se nastavlja i u unutrašnjosti gdje pametna izvedba susreće praktična rješenja. Izduženi vodoravni ukrasni elementi na ploči s instrumentima i vratima vizualno proširuju kabinu. Dominira Opelov potpuno digitalni kokpit Pure Panel s dva zaslona veličine 10 inča i multimedijskim sustavom za informiranje i zabavu, a uočavamo i elegantan novi upravljač.

Foto: Opel

Novi model nudi sve što je potrebno osobama koje se radije oslanjaju na vlastiti mobilni uređaj svojom inovativnom postajom za pametne telefone koja je dostupna uz nadoplatu. Nakon povezivanja s postajom putem namjenske aplikacije, korisnikov pametni telefon postaje upravljačka ploča sustava za informiranje i zabavu koja također može djelovati u kombinaciji s tipkama na upravljaču. Opel ponovno donosi inovativna rješenja za sjedenje širokom rasponu kupaca nove Frontere. Patentirana značajka Intelli-Seat na prednjim sjedalima, točnije utor koji smanjuje pritisak na trtičnu kost, jamči vrhunsku udobnost čak i tijekom dugih putovanja. Sjedala nisu samo vješto izrađena i oblikovana, već i privlače pažnju svojim kontrastnim šavovima. Presvlake sjedala također su dostupne od potpuno održivog recikliranog materijala.

Brojna pametna rješenja dodatno poboljšavaju zabavu koja je neizostavan dio identiteta novog modela. Primjerice, punjenje mobilnih uređaja lakše je nego ikad prije zahvaljujući hlađenom bežičnom punjaču i dva USB-priključka sprijeda te još dva USB-priključka u drugom redu. Veći uređaji koje inače nije lako odložiti u kabini, kao što su tableti, sada se mogu sigurno pohraniti u središnjoj konzoli zahvaljujući savitljivoj traci koja ih drži na mjestu. Dodatni otvoreni prostori za pohranu u kabini mogu primiti manju ručnu prtljagu, a gumena obloga sprječava zveckanje i klizanje. Putnici u drugom redu mogu upotrijebiti džepove za pametne telefone u naslonima prednjih sjedala. Nova Frontera oduševljava i zapremninom prtljažnog prostora. Kada su stražnja sjedala podignuta, Frontera nudi više od 460 litara prostora za prtljagu u prtljažniku, a kada su sjedala spuštena, zapremnina se povećava do 1600 litara. Dodatnu svestranost omogućuje stražnja klupa djeljiva u omjeru 60:40, a u osnovnoj opremi dolazi i podnica prtljažnika podesiva u dva nivoa. Nadalje, kupci koji na putovanje trebaju ponijeti još više prtljage ili žele u potpunosti iskoristiti nosivost krova veću od 200 kilograma mogu naručiti funkcionalne krovne nosače koji su dostupni uz nadoplatu.

Kad je o opcijama pogona riječ, kupci mogu birati između potpuno električne verzije i visokoučinkovitih pogona s 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Iz Opela navode da su njihovi inženjeri posebnu pažnju posvetili optimizaciji kontrole nad vozilom i osiguravanju odličnih voznih svojstava, čak i pri velikim brzinama na autocesti. Najnovijim električnim i hibridnim modelom, novom Fronterom, Opel bi u Hrvatsku trebao zakoračiti u četvrtom kvartalu ove godine.

Komentara 1

Avatar Orao
Orao
13:23 09.04.2024.

1. to je ipak Opel 2. odozada kopija Karoqa

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije