François Knorreck, francuski motorist, pored vožnje motorima veliki je ljubitelj i "uradi sam" djelatnosti, a kad mu nešto padne na pamet, on je poput buldoga - ne pušta to dok ga ne ostvari.
Taj bolnički tehničar iz St. Etiennea prvi je uspio rijeku Loiru preći na motociklu amfibiji (prerađenoj Yamahi), ali i takve "sitnice" blijede pred njegovim najoriginalnijim poduhvatom.
Motor marke Laverda, ljepoticu od tisuću kubika, Knorreck je kupio 1976., sportski opremio i vozio sve do 1993. kada je smislio jedan novi projekt vezan za taj motor i bacio se na njega.
Nakon utrošenih 10.000 radnih sati u slobodno vrijeme tijekom deset godina i utrošenih petnaestak tisuća eura, Knorreck je ponosni vlasnik Snaefell Laverda Sidecar projekta, jedinstvene integracije sportskog motocikla s isto tako sportskom prikolicom koja izgleda bolje od mnogih skupocjenih automobila.
Uz ručni rad na okviru, za karoseriju i njezine dijelove od poliestera i ugljičnih vlakana korištena su 63 različita kalupa. Tvorničkih dijelova ima odasvud (renault, citroen, BMW, VW, audi), a rezultat je da unutrašnjost prikolice dvosjeda izgleda kao da je tvornički izrađena. Vrata se otvaraju kao kod Lamborghinija, putnicima je na raspolaganju komfor kao u limuzini, a samo je vozač kao pravi motorist izložen vanjskim uvjetima.
Više o cijelom tom projektu, kao i drugim Knorreckovim modifikacijama, možete pročitati na ovoj internetskoj stranici.
toliko je blesavo da je zanimljivo... btw. u zadnjem retku fali internetska stranica tj. adresa