Osvježenje je drugoj generaciji francuskog multipraktika Peugeot Partnera - nakon punih osam godina na tržištu - dobro došlo. Nisu to revolucionarne promjene, ali estetski je Partner sada bliži drugim novim modelima iz Peugeotove game. Putničku verziju Partnera Francuzi i dalje nazivaju Tepee, a novost je i naša testna verzija Outdoor, koja nudi nekoliko terenskih elemenata poput ovjesa podignutog za dodatnih 7 mm naprijed te 10 mm natrag kao i zaštitu ispod motora te plastične obloge odbojnika. To mu ne daje terenske sposobnosti, ali olakšava vožnju makadamom i penjanje na gradske rubnjake.
Najveći aduti ostali su isti: prostrana kabina uz čak 675 litara prtljažnog prostora, velike staklene površine za preglednost te dvoja stražnja klizna vrata kroz koja se lagano ulazi na stražnju klupu i na uskim parkiralištima. Modernizacijom je obuhvaćena i unutrašnjost u kojoj su upotrebljeni bolji materijali, a posebno se ističe novi multimedijski sustav koji uključuje 7-inčni dodirni zaslon u boji putem kojeg se upravlja putnim računalom, audio ili mobilnim uređajima, telefoniranjem bez upotrebe ruku i navigacijom.
Ispod poklopca je u testnom modelu radio 1,6 BlueHDi motor snage 100 KS. Vrlo tih i uglađen, ali dovoljno snažan i uz 254 Nm okretnog momenta dostupnog već od 1750 Nm spreman za živahnu vožnju u svim režimima, novi Euro6 motor idealna je mjera za Partner Tepee. Do stotke stiže za 12,4 s, a najveća mu je brzina vrlo solidnih 166 km/h. Uz vrlo ugodnu i lagodnu vožnju kojoj ne smeta ni naginjanje visoke karoserije u zavojima Partner Teppe s ovim motorom u prosjeku nam je trošio samo 5,5 l/100 km (tvornički 4,1 l/100 km). Peugeot nudi i dizelaše sa 75 i 120 KS. Cijena s bogatom Outdoor opremom iznosi 145.070 kuna, dok uz dodatnu opremu stoji 163.335 kuna.