Jazz je koncepcijski genijalan automobil i to pokazuje i u novoj, četvrtoj generaciji koja je nedavno stigla na naše tržište. Dok drugi ukidaju jednovolumene, Honda na to s Jazzom ni ne pomišlja. Dapače, sada ga nudi s ultramodernim pogonom - 1,5-litrenim hibridnim sustavom koji uz pomoć dva elektromotora sinergijski razvija 109 KS i 253 Nm okretnog momenta.
Pri kretanju novi Jazz vozi na struju, glatko i tiho, tek pri snažnijem pritisku na gas javlja se 1,5-litreni benzinac koji radi u Atkinsonovu ciklusu. Jazz je brz i stotku hvata za 9,4 sekunde, a najveća mu je brzina 175 km/h. Na većim brzinama također je miran. CVT mjenjač radi uglađeno. Fascinira potrošnja, jer ako se baš potrudite može se voziti i uz 4 l/100 km i to u gradskoj vožnji, dok uz najžešću vožnju prosjek ne prelazi 5,2 l/100 km. Vožnja je ugodna, može biti i razmjerno dinamična.
Jazz je uz dužinu od 404 centimetra vrlo kompaktan automobil, a naprosto je nevjerojatno koliko prostora nudi u unutrašnjosti, kao kompaktni automobili koji su 20-ak cm duži.
Kompaktna Honda Civic više nema čarobna sjedala, ali Jazz još uvijek ima to genijalno rješenje koje preklapanjem stražnje klupe daje potpuno ravan prošireni prtljažnik, a sjedeće površine stražnjih sjedala preklapaju se i unatrag, tako da se u sekundi umjesto stražnje klupe stvara velik prtljažni prostor bez preklapanja naslona.
Prtljažnik od 304 litre zapremnine je samo solidan, no uz praktičnost čarobnih sjedala imate više mogućnosti. Početna Comfort oprema između ostalog donosi LED svjetla uz sustav aktivnih svjetala, niz sustava aktivne sigurnosti, 5” središnji ekran, automatski klima-uređaj, a cijena tako opremljenog automobila iznosi 179.990 kuna. Puno? Nije malo u ovoj klasi automobila, ali treba znati da samo rijetki nude ovakav moderni hibridni sustav, a s druge strane Honda Jazz po prostranosti zapravo spada u viši segmen
180.000 kn za ovo nojevo jaje? Hmm, za tu lovu dobijes pravi komad auta: Kadjar, Tucson, Sportage...ima ih jos.