Kada korisnik internetske tražilice pritisne na "I'm Feeling Lucky" ("prati me sreća"), ode izravno na prvu web-stranicu koju je tražilica pronašla i time zaobiđe rezultate pretraživanja te ne vidi oglase, Googleov glavni izvor prihoda.
Uklanjanjem te tipke svaki bi korisnik bio prisiljen vidjeti i oglase, i to bi Googleu donijelo još oko 110 milijuna dolara prihoda godišnje, ali Sergey Brin i Larry Paige, koji su kao poslijediplomci na Stanfordu 1998. pokrenuli posao s internetskom tražilicom, previše su nekonvencionalni biznismeni da bi tako nešto učinili. (Kada su uvjerili svojega prvog investitora Andyja Beckolsheima da uloži 100.000 dolara u njihov projekt, za to im je trebalo samo pola sata razgovora, ali su nakon toga morali odmah registrirati tvrtku, jer je Beckolsheim ček naslovio na "Google, Inc." - koji u tom trenutku još nije postojao!).
Oni smatraju da bi uklanjanje "sretne" tipke narušilo njihov duh inovativnosti i pretvorilo tvrtku u nekoga tko samo juri za zaradom, a od inovativnosti oni žive, i to jako dobro, pa im se više isplati da ta skupa opcija ostane gdje jest.
Evo kako to objašnjava Marisa Mayer, Googleova potpredsjednica zadužena za pretraživačke proizvode i odnose s korisnicima:
- Znate, Larry i Sergey smatraju, a ja itekako dijelim te njihove stavove, da je moguće jednostavno postati previše sasušen, previše korporativan, previše zainteresiran samo za zaradu. Znate, ono što ja mislim da je zbilja krasno glede Googlea i tipke "I'm Feeling Lucky" je što vas to podsjeća da ljudi ovdje imaju svoju osobnost, imaju stvari koje ih zanimaju, da su to stvarni ljudi.
malo nategnuto objašnjenje ali neka im bude