KAKO DO STRUJE?
Što muči potencijalne vlasnike električnih vozila: Gotovo 60.000 kuna za punjač pred kućom
‘Gdje ću ga puniti?’ često je pitanje vozača kojima električni automobili nisu mrski, ali ne žele se odreći komfora. Istražili smo koliko stoji i što je potrebno za ugradnju punionice na vlastito parkirno mjesto. Nije jednostavno, jer stanovi imaju 4 do 6 kW zakupljene struje i to je većinom iskorišteno. Za automobil treba 5-7 kW, ovisno o kapacitetu baterije auta
Komentara 64
ST
Već sada kad uključe klima uređaje u primorju ruši se mreža, a što će biti kad poštekaju aute koji daleko više cugaju. Raspast će se sistem. Trebat će gradit nuklearke. Jeli o tome razmišljaju ovi koji odlučuju. Neka konzultiraju stručnjake.
PO
Gdje ce puniti ljudi koji parkiraju na javnim povrsinama (vecina ljudi)? Ovi u EU su totalno skrenuli, oni misle da za par desetljeca nema auta s ICE motorima, pa u nas 30 godina nisu rijesili ni parkinge a auta se gomilaju po prometnim trakovima jer u Jugi nisu planirali masovnu uporabu automobila.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
S električnim autonobilima ima dista provlema koji nisu riješeni, a vuku se od početka. Evo ja bih kupio EV pod slijedećim uvjetima: 1) da baterija između dva punjenja traje min 800km 2) ragranata mreža punionica na kojima punjenje ne traje duže od 5 do max 10 minuta (utopija, čak i sa stajališta fizike), 3) cijena auta do max 10% veća od istog takvog vozila s konvencionalnim motorom.