U Hrvatskoj je u prva četiri mjeseca ove godine prodano 22.288 novih putničkih vozila, što je 14,4 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo u travnju prodano 7.083 nova auta, što je na godišnjoj razini rast za 13,5 posto, podaci su Promocije plus. Najviše novih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 3.016, što je udio od 13,5 posto u ukupnoj prodaji u prva četiri mjeseca.
Drugi je Volkswagen s 2.045 prodanih novih vozila i udjelom od 9,2 posto, a treći Renault, koji je prodao 1.991 auto i ima udjel od 8,9 posto. Četvrto mjesto najprodavanijih marki drži Suzuki s 1.778 prodanih primjeraka, čime u ukupnoj prodaji ima udio nešto manji od osam posto, dok je peta Toyota, koja je prodala 1.551 novo vozilo i ima udjel od oko sedam posto.
Škoda Octavia bila je daleko najprodavanije novo vozilo u Hrvatskoj u travnju. Taj je model u četvrtom mjesecu ove godine kupio 591 građanin, slijedi Renault Clio s prodajom 444 komada. Opel Corsa je na trećem mjestu najprodavanijih s prodajom 395 vozila, a četvrta je Suzuki Vitara s prodanih 366 primjeraka.
U travnju su hrvatskim kupcima među ostalim prodana i dva Ferrarija te po jedan Aston Martin, Lamborghini i Rimac. Prema pogonskom gorivu, od siječnja do kraja travnja prodan je 10.821 benzinac, što je gotovo polovica odnosno 48,6 posto svih prodanih vozila. Dobru su prodaju imali i hibridi koje je izabralo 6.826 kupaca, odnosno 30,6 posto, dok je dizelski pogon odabralo 3.858 kupaca ili 17,3 posto.
POVEZANI ČLANCI:
Plin kao pogonsko gorivo bio je zanimljiv za njih 526, odnosno 2,4 posto kupaca, a potpuno električnih vozila prodano je 257, čime u ukupnoj prodaji imaju udio od 1,2 posto.
>> VIDEO Stigle su prve trešnje, kupci se žale na cijene: 'Katastrofa, to je nedostižno za nas'