U Hrvatsku je stigla nova, četvrta generacija Hyundai Tucsona po cijeni od 174.990 kuna za model pokretan 1,6-litrenim turbobenzinskim motorom od 150 KS i s već vrlo bogatim Comfort paketom opreme. Početna dizelska verzija s 1,6-litrenim CRDi dizelašem sa 115 konjskih snaga stoji 193.990 kuna.
Odlikuje ga jedinstven dizajn, a da ga mnogi smatraju atraktivnim uvjerili smo se vožnjom gradskim cestama, kad je izazvao veliko zanimanje vozača i prolaznika. Sprijeda dominiraju jedinstvena parametrijska skrivena svjetla koja pružaju snažan prvi dojam. Kad su ugašena, čini se da je prednji dio vozila prekriven tamnim, geometrijskim uzorcima, koji se izgledom ne razlikuju od LED dnevnih svjetala neprimjetno integriranih u rešetku. Zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji poluzrcalnog osvjetljenja, kada se uključe LED dnevna svjetla, tamni kromirani izgled rešetke pretvara se u oblike nalik draguljima.
Novi Tuscon dug je 450 cm, uz 268 cm međuosovinskog razmaka. Kao rezultat toga, putnici straga mogu uživati u dodatnih 26 mm prostora za noge. Prtljažni prostor povećan je od 33 do 107 litara, ovisno o odabranoj opremi i pogonskom sustavu, te prima do 620 litara (1799 l). U kabini, novi 10,25-inčni AVN-T zaslon (u početnoj opremi s 8-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir) ispunjava središnji dio vozila. Sve se funkcije audio-video i navigacijskog sustava, grijanja, ventilacije i klimatizacije kontroliraju dodirnim zaslonom. Potpuno digitalni podesivi dvostruki kokpit sastoji se od nove 10,25-inčne instrumentne ploče i 10,25-inčnog AVN-T zaslona. SUV osobine objedinjene su s 4x4 mogućnostima zahvaljujući novom Terrain mod izborniku načina terenske vožnje. Novi Tucson također je opremljen čitavim nizom sigurnosnih značajki Hyundai SmartSense. Pogonski sklopovi uključuju hibridne, plug-in hibridne i blage hibridne opcije od 48 volti.
Hibridna verzija koja se temelji na 1,6 T-GDI turbobenzincu s 230 KS stoji od 229.990 kuna, a 265 KS snažan plug-in hibrid stiže uskoro u prodaju. Dostupni su benzinski 48-voltni blagi hibridi sa 150 i 180 KS (prednji ili 4x4 pogon te 6-stupanjski ručni ili 7-stupanjski DCT mjenjač). Dizelski 1,6-litreni CRDi dostupan je sa 116 (prednji pogon, ručni mjenjač) ili 136 KS (prednji ili 4x4 pogon, 7DCT mjenjač). U početnu opremu spada čitav niz sustava pomoći vozaču, kao i sedam zračnih jastuka, među kojima i novi središnji zračni jastuk u prednjem redu, značajka jedinstvena za ovaj segment. Serijski dolazi s klasičnom ručicom automatskog mjenjača, a uz doplatu od 2490 kuna uz mjenjač “shift by wire” s tipkama.
Isprobali smo 48-voltnu blagu hibridnu verziju snažnijeg dizelaša sa 136 KS uz 7-brzinski DCT automatski mjenjač s dvije spojke. Moćna je to, ali i štedljiva kombinacija koja savršeno odgovara robusnom SUV-u, a s prednjim pogonom stoji od 235.435 kuna
plastika.