Nakon Passata

I VW Golf odlazi u povijest zbog ekologije

Foto: Volkswagen
1/3
15.08.2022.
u 14:34

Izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer najavio je da se razvoj 9. generacije kultnog njemačkog kompakta vjerojatno VW-u neće isplatiti

Automobilski svijet se mijenja vrtoglavom brzinom, a elektromobilnost je čini se naša neupitna budućnost. Sve stroži ekološki propisi automobile s unutarnjim izgaranjem će u bliskoj budućnosti, vjerojatno i prije nego što smo to mogli očekivati, učiniti preskupima za proizvodnju.

Potvrđuju to i rijeći novog izvršnog direktora Volkswagena Thomasa Schäfera, koji je za Welt am Sonntag, nedjeljno izdanje njemačkog dnevnika, ustvrdio da u VW-u još nisu odlučili dali će razvijati novu generaciju svog najprodavanijeg modela - kultnog Golfa. Pa što se to događa, Volkswagen je nedavno objavio da prestaje proizvodnja Passata koji je bio pojam poslovne limuzine, a sada najavljuju i odlazak svoje ikone koja je na mnogim tržištima, pa tako i našem sinonim za kvalitetu, pouzdanost i držanje vrijednosti automobila?

- VW Grupa ne vidi motore s unutarnjim izgaranjem kao isplativu alternativu elektromobilnosti u srednjem roku. Očekuje se značajan porast cijena vozila kao rezultat planirane EU direktive o emisijama Euro 7. Vozila s unutarnjim izgaranjem bila bi skuplja od 3000 do 5000 eura zbog složenijeg čišćenja ispušnih plinova. S malim automobilom ti se dodatni troškovi teško mogu apsorbirati. Dakle, donedavna početna mobilnost s motorima s unutarnjim izgaranjem bit će znatno skuplja. Individualna mobilnost osnovna je potreba i mora ostati ostvariva u budućnosti, a rješenje je elektromobilnost - rekao je Schäfer.

Dakle, možemo zaboraviti najjeftinije automobile koji su već danas mnogo skuplji još donedavno najpovoljnijih auta za 10.000 eura.

VW grupa do 2025. grupa želi na tržište dovesti četiri električna modela malih automobila, najavio je Schäfer. Osim VW ID.2, bit će tu još jedan model iz VW-a, Škode i Cupre.

 

 

- Planiramo ponuditi ID.2 za manje od 25.000 eura. Za tri godine to će biti super atraktivna cijena za električno vozilo - rekao je Schäfer, koji je u upravnom odboru VW grupe odgovaran je za masovne marke VW, Škoda i Seat.

Dometi vozila bili bi najmanje 350 do 400 km, jer je to psihološka prodajna točka u ovom trenutku - kaže.

Potvrdio je da VW radi na redizajnu postojeće osme generacije Golfa, no u idučih godinu dana će odlučiti hoće li ići u razvoj 9. generacije koja bi trebala stići 2026., jer, kako kaže, pitanje je isplativosti razvoja modela koji na tržištu nebi bio standardnih 7 godina. Naime, do 2030. će prosjek game pojedinog proizvođača morati biti 60 g/km CO2 (sada je 95 g/km), a to će moći ispuniti samo auti na struju ili hibridi za koje u VW gljedaju samo kaokratkoročnu prijelaznu fazu

Ključne riječi

Komentara 5

DL
Dvanaest__legija
16:25 15.08.2022.

Perverzni zeleni, a zapravo ekstremistički ljevičarski kult potpuno će uništiti normalan život većine ljudi.

LI
lipa75
15:12 15.08.2022.

Električni auti su samo izgovor za poskupljenje. Uzmimo za primjer da neki auto s motorom košta 200000 kn, a sličan takav električni 350000 kn. Ne znam strukturu cijene auta po dijelovima, ali pretpostavljam da motor, turbina, getriba i kvačilo sigurnourno vrijede pola odnosno 100000 kn, a ostali dijelovi koje ima i električni auto koštaju 100000 kn. . Znači baterija i što već se nalazi u električnom autu košta 250000 kn. Možemo si samo mislili da toliko košta. Progurat će zakone koje će nas prisiliti da kupujemo el. aute, a u stvarnosti će auto industrija profitirati. Nije njima cilj smanjenje onečišćenja, nego samo profit do kojega će doći pričom o zaštiti okoliša

Avatar Barba
Barba
15:49 15.08.2022.

Što se tiče njemačkog strateškog odabira po pitanju energije, goriva itd. imam vrlo loše mišljenje nakon ruskog rata.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije