Hyundaijeva blago redizajnirana kompaktna limuzina Elantra sa svojim je robusnim izgledom i dužinom od 4,55 metra djeluje kao prava krstarica. Atraktivnim dizajnom, gotovo kupeovskih linija, pojava je na cesti i rijetko bi uopće tko pomislio da se radi o automobilu koji je nastao na rastegnutoj platformi modela i30, lani od strane fizičkih osoba najprodavanijeg automobila u Hrvatskoj.
Od i30 Elantra ima 5 cm veći međuosovinski razmak (270 cm), što se dakako osjeti u kabini gdje na stražnjoj klupi i viši putnici imaju solidan komfor. Time predstavlja idealan prijelaz između kompakta i limuzine D segmenta, Hyundaija i40. Prtljažnik prima odličnih 485 litara i bit će dostatan za obiteljsko ljetovanje, a utovarni otvor je prilično velik što olakšava ukrcaj stvari.
Za razliku od i30 koji se proizvodi u Češkoj, Elantra na naše tržište dolazi iz Južne Koreje. Birati se može samo jedan motor, 1,6-litreni benzinac sa 132 KS. Iako u ovoj klasi Hrvati u velikoj večini biraju dizelaše, potencijalni kupci se ne moraju brinuti. Motor je odličan, dobro vuče i ne troši puno. Prosjek na testu nam je bio 6,6 l/100 km. Na otvorenoj cesti može se voziti i blizu 5 l/100 km, dok pri punom gasu na autocesti Elantra ne troši više od 9 l/100 km. Zaista impresivno za motor koji Elantru potjera do stotke za 10,7 s, a najveća brzina je 200 km/h. Do 3500 o/min radi lijeno, ali nakon toga podivlja.
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Srednja razina opreme iLike nudi sve što vozaču treba za ugodnu vožnju. Tu je ESP, bočne zračne zavjese, ručni klima-uređaj, putno računalo, stražnje parkirne senzore... Cijena od 125.990 kuna čini se vrlo dobra za sve što Elantra nudi, prije svega mnogo prostora, ali i komfor i odlični benzinski motor.
>> Hyundai i20 premijerno u Parizu
>> Hyundai Elantra - osvježeni model kod nas košta od 111.990 kn
Još da izbace onu hrpu elektronike iz toga auta i da je dizel bez turba i tih gluposti za tu cijenu onda bi bio privlačan. Ovako je privlačan samo onima koji ga prodaju i onima koji šutke pristaju na tu cijenu.