PROMO

INA MAZIVA novom ambalažom doprinose očuvanju okoliša

INA MAZIVA
16.03.2022.
u 15:40

Prateći najmodernije svjetske trendove uz podizanje svijesti o očuvanju prirode kompanija INA MAZIVA na tržište je plasirala proizvode u mekim pakiranjima.

Novom ambalažom smanjuje se udio plastike za čak 70 %, odnosno 4,5 puta u odnosu na standardno pakiranje, a ujedno je i praktičnija jer se prazan dio može zarolati i tako uštedjeti prostor.

“2021. godina bila je vrlo izazovna za proizvođače mazivih ulja i masti jer su se cijene sirovina i granulata nekontrolirano mijenjale. Mi smo morali reagirati kako bismo održali konkurentnost i profitabilnost na tržištu te smo naše proizvode na bazi vode plasirali u mekanim pakiranjima” – rekao je Zoran Škrobonja, direktor INA MAZIVA.

Inovativna ideja o mekim pakiranjima za proizvode na vodenoj bazi razvila se na sajmu FACHPACK. Vremenski period od ideje do realizacije bio je munjevit pa su proizvodi u mekoj „doypack“ ambalaži već neko vrijeme dostupni kupcima na svim servisima Ine u Hrvatskoj, maloprodajnoj mreži Ine i Energopetrola u BiH, Sloveniji i Crnoj Gori.

U novom pakiranju, koje je u skladu s najnovijim svjetskim praksama kad je riječ o pakiranjima koja ne štete okolišu, dolazi cijela paleta proizvoda – od kupcima dobro poznate tekućine za pranje stakala INA Autoglass, INA Destilirane vode te čistača sustava AdBlue.

“Prodaja mekih pakiranja krenula je u drugoj polovici 2021. godine. Prodajni rezultati su izvrsni, a reakcije s terena pozitivne. Ljudi su prepoznali praktičnost proizvoda, ekološki je prihvatljiviji, izgledom atraktivniji, a cijena se nije mijenjala” - objasnio je Branimir Vuković, direktor komercijalnih poslova i optimizacije u INA MAZIVIMA.

Planova za budućnost ne nedostaje pa će se uskoro uz vrećice od 3, 4.5 i 5 litara, proizvodi na vodenoj bazi puniti i u vrećice od 1 litre.

“Jedino brzim i pravovremenim reakcijama možemo ostati lider na regionalnom tržištu, zadržati profitabilnost i uspješno se boriti protiv konkurencije. Ponosan sam na tim koji svaki puta podiže ljestvicu i s lakoćom rješava izazove te pokazuje poduzetnički duh“ - dodao je Zoran Škrobonja, direktor INA MAZIVA.

INA MAZIVA prva su na hrvatskom tržištu pokrenula proizvodnju ove vrste proizvoda u mekim pakiranjima, a uslugu punjenja ubuduće će nuditi i kupcima koji žele na tržište plasirati vlastitu robnu marku. 

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije