Drugi redizajn

Isprobali smo osvježeni Yaris koji u Hrvatskoj stoji od 83.200 kuna

Toyota Yaris
Foto: Toyota
1/7
18.04.2017.
u 09:10

Gradska Toyota obogaćena je novim branicima i svjetlima, boljom opremom i novim 1,5 benzincem koji razvija 111 konjskih snaga

Toyota je svom gradskom Yarisu modelske godine 2017., u okvirima drugog redizajna, podarila novu prednju masku, nove branike i svjetla. Proširenjem palete boja Yarisovoj su gami dodane dvije nove inačice - metalik plava i dvobojna (plavo-crna). Unutrašnjost je također doživjela manje promjene. Materijali su bolji nego u prethodniku, a instrumentna je ploča dobila nove mjerače s 4,2-inčnim TFT ekranom u boji u sredini. Sada je još preglednija i zanimljivije izgleda.

Benzinac, dizelaš i hibrid

Promjena ima više u motorizaciji i opremljenosti automobila. U ponudi ostaje 1,0 VVT-i od 69 konjskih snaga, kao i 1,4 D-4D od 90 KS te 1,5 hibrid sa 100 konja. No, motornoj se gami pridružio novi 1,5 VVT-iE benzinski motor s 111 KS i 136 Nm okretnog momenta, što je izdašna snaga za tako mali automobil. Novi agregat u ponudi zamjenjuje trenutni 1,33 Dual VVT-i agregat.

Mjenjači se nisu mijenjali. Multidrive S može se naručiti i uz novi 1,5 VVT-iE motor, a mi smo ga isprobali u kombinaciji s 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Neprecizan je i grub, što je - uz prebučan rad novog motora - osnovna zamjerka.

Obnovljeni Yaris opremljenošću se svrstava među raskošnije gradske modele. Toyota Safety Sense (4 aktivna sustava sigurnosti, PCS; LDA i AHB) opcijski se nudi na svim paketima opreme. Safety paket koji obuhvaća zračne zavjese za prvi i drugi red sjedala, te zračni jastuk koljena vozača sada postaje dio standardne opreme. Razine opreme ostaju slične dosadašnjima, očekuje se da će najtraženija biti Trend+. Uz Bi-tone red, Bi-tone white i Bi-tone bronze, sada je na raspolaganju Bi-tone blue oprema, a birati se može i Chic oprema temeljena na opremi Lounge (prije modela za 2017.).

Dinamičniji u vožnji

U vožnji se osjeti rad Toyotinih inženjera. Dinamika vožnje je poboljšana, konkretno, bolji je osjećaj na upravljaču, a bolje su podešeni i amortizeri. Karoserija se stoga manje zanosi. Na hibridu je dorađena i izolacija, pa je vožnja ugodnija jer se u kabini manje čuje buka vjetra.

Novo izdanje Yarisa na hrvatsko će tržište stići početkom svibnja po cijeni od 83.200 kuna. Navedena cijena vrijedi za početnu benzinsku izvedbu, a benzinci cjenovno sežu do 118.300 kuna. Dizelske izvedbe stoje od 119.000 do 137.900 kuna. Toyota poseban naglasak stavlja na hibride, pa je i ovdje aktualna posebna ponuda uz Toyota hibridne poticaje. Hibridni Yaris tako se nudi u rasponu od 109.900 do 131.500 kuna.

>> Dotjerana Toyota Corolla po cijeni od 116.900 kuna

>> Toyota Yaris Hibrid - sposoban za jeftine gradske maratone

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
09:44 18.04.2017.

Kanta.

MK
marko.kosmicki
12:28 23.04.2017.

koliko plaćaju proizvođači narodnih kočija iz wolfsburga da novinar uptrijebi riječi neprecizan i grub

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije