Svi koji su dolazak novog Suzuki Swifta popratili komentarom kako je isti kao i stari – prevarili su se. Dobro, u vanjskom dizajnu i nema nekih razlika – nova su tek svjetla – ali sve ispod toga promijenjeno je. Novi je ovjes, benzinski agregat, upravljač, pa i unutrašnjost u cijelosti. Sama karoserija duža je, šira i viša. Swift sada u dužinu broji 385 cm, širok je 169,5 cm te je 150 cm visok. Međuosovinski razmak za pet je cm veći, pa je na prostranosti dobila i putnička kabina. Interijerom vlada kvalitetna plastika. Novi upravljač dopušta podešavanje po visini i dubini, pa je lako naći idealan položaj za upravljačem. U diobi dodatnih centimetara nije profitirao jedino prtljažnik. On je ostao skroman.
Na cesti, Swift nas je oduševio. Automobil je upravljiv i okretan. Upravljač je precizan, ovjes 'uštiman' tako da pruži i dinamiku i udobnost. Novom 1,2-litrenom benzincu sa 94 KS u odnosu na prethodnika smanjen je obujam, ali je povećana snaga. U višim okretajima jako se rado vrti, a opet je dovoljno elastičan da u gradskoj gužvi ne tjera na prečesto mijenjanje brzina. Uparen je s dorađenim 5-brzinskim ručnim mjenjačem.
Swift je već serijski bogato opremljen. Donosi, među ostalim, sedam zračnih jastuka, ABS, ESP, klima uređaj, el. podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje. Isprobani GS paket opreme ima i automatski klima uređaj, MP3 CD radio s USB-om i Bluetoothom te komandama na upravljaču, zatamnjena stakla, maglenke, 16-inčne alu-naplatke. Kad se pogleda oprema i vozne osobine, nije previsoka ni cijena od 97.755 kuna.
...Kada ste već toliko napisali, dajte i precizne tehničke karakteristike, elastičnost, potrošnja, prosječna emisija CO2, rezultat NCAP crash testa... Bez tih podataka, informacija je nedovoljna.