HRVATSKO TRŽIŠTE

Između prve i druge marke jaz od 2000 automobila

vw golf (1)
Igor Kralj/PIXSELL
07.01.2014.
u 08:01

Ukupno najprodavaniji Volkswagen zabilježio je 4689 prodanih automobila, a drugoplasirani Opel lani je prodao 2684 vozila

Samo 27.798 novih automobila prodano je u Hrvatskoj tijekom 2013. godine. Pad tržišta time je nastavljen, a zastupnici automobilskih marki već su odavno postali svjesni da naše tržište i ubuduće moraju gledati u ovim okvirima. Godinu ranije je, podsjetimo, hrvatsko tržište progutalo 31.347 novih automobila, a i tada smo već četiri godine bilježili pad.

Od proteklih 12 mjeseci najlošiji je bio kolovoz - i inače je taj ljetni mjesec slabiji od ostalih, a sada su ga još udarile nove trošarine, pa je zabilježio samo 1539 novoregistriranih automobila. U srpnju, kad su se zapravo registrirali automobili prodani u lipnju, prije novog obračuna trošarina, Promocija Plus zabilježila je 3224 novih registracija. Snažniji je bio samo svibanj sa 3344 registracija.

Ukupno najprodavanija marka u Hrvatskoj je Volkswagen, s ukupno prodanih 4689 automobila. Drugo mjesto drži Opel sa 2684 vozila. Na trećem je mjestu sa 2044 automobila Peugeot, a četvrti je Hyundai.

>> Prodano 12 posto manje automobila, VW i dalje najjači

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije