Samo 27.798 novih automobila prodano je u Hrvatskoj tijekom 2013. godine. Pad tržišta time je nastavljen, a zastupnici automobilskih marki već su odavno postali svjesni da naše tržište i ubuduće moraju gledati u ovim okvirima. Godinu ranije je, podsjetimo, hrvatsko tržište progutalo 31.347 novih automobila, a i tada smo već četiri godine bilježili pad.
Od proteklih 12 mjeseci najlošiji je bio kolovoz - i inače je taj ljetni mjesec slabiji od ostalih, a sada su ga još udarile nove trošarine, pa je zabilježio samo 1539 novoregistriranih automobila. U srpnju, kad su se zapravo registrirali automobili prodani u lipnju, prije novog obračuna trošarina, Promocija Plus zabilježila je 3224 novih registracija. Snažniji je bio samo svibanj sa 3344 registracija.
Ukupno najprodavanija marka u Hrvatskoj je Volkswagen, s ukupno prodanih 4689 automobila. Drugo mjesto drži Opel sa 2684 vozila. Na trećem je mjestu sa 2044 automobila Peugeot, a četvrti je Hyundai.
>> Prodano 12 posto manje automobila, VW i dalje najjači