HARD TEST

Kad traži SUV model, hrvatski kupac bira 115 dizelskih konja

hyundai ix35 (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/3
19.10.2013.
u 17:00

Testni primjerak stoji 179.989 kuna, dok ponuda modela ix35 sa 1,7 CRDi motorom starta od 168.990 kn

Popularan SUV model, Hyundai ix35, nedavno je osvježen, a redizajnirani automobil intenzivnijem ćemo testu podvrgnuti upravo u najtraženijoj izvedbi. Naime, kupci najčešće posegnu za 1,7-litrenim dizelskim agregatom te iLike paketom opreme. Uz taj motor nije predviđen pogon na sva četiri kotača jer, realno, nije ni potreban, a povećao bi ukupnu cijenu. Zatezanjem linija te promjenom maske i svjetala postignut je još robusniji izgled, a osjećaju moći doprinosi i odignutost od tla.

Dinamičan i skroman

Isprobani dizelaš iz obujma 1685 kubičnih centimetara izvlači 115 konjskih snaga, što je dovoljno za dinamičniju vožnju - čak i na zahtjevnijim rutama - a opet je ta ergela dovoljno skromna da potrošnju drži na 6,3 l/100 km, koliko nam je automobil trošio na dosadašnjem testiranju. Proizvođač, pak, deklarira prosječnu potrošnju od 5,3 l/100 km. Do sada nismo uspjeli biti baš tako štedljivi, ali s obzirom na velik broj kilometara prevaljenih po gradskim prometnicama prilično smo zadovoljni i postignutom potrošnjom. Motor je uglađen, tih i dobro surađuje s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem.

Tehnološki poboljšan

Trenutno najtraženijem SUV modelu na našem tržištu tri godine nakon lansiranja osvježen je dizajn, tehnološki je poboljšan te je učinkovitiji. Novi ix35 košta od 144.990 kuna, za benzinsku izvedbu sa 135 konja. Naš testni primjerak stoji 179.989 kuna, dok ponuda modela ix35 sa 1,7 CRDi motorom starta od 168.990 kn.

Najprije uočavamo privlačniji prednji kraj, za što su zaslužna i nova LED dnevna svjetla. Vizualne promjene nisu velike, jer Hyundai nije htio riskirati s modelom iznimno dobro prihvaćenim na europskom tržištu. U unutrašnjosti nalazimo kvalitetnije materijale, a malo je dotjerana i instrumentna ploča. Kao novi sigurnosni element osvježeni ix35 donosi detektore tlaka u gumama. Idealan položaj za direktnim upravljačem lako je naći. U odnosu na prethodnika, isprobani ix35 nudi bolje vozne osobine. Stabilniji je i ugodniji, bolje reagira na želje vozača.

>> Moćan dizelaš od 184 KS, pogon 4x4 i oprema dostojna direktora

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije