Iako su vrlo korisna tijekom smanjene vidljivosti na cestama, svjetla za maglu mogu biti i iritantna i pokazivati manjak vozačke kulture. Osim toga, onaj tko ne isključi ta svjetla kada je vidljivost dobra može zaraditi i kaznu.
U članku 108. Zakona o sigurnosti prometa na cestama piše da po magli na motornom i priključnom vozilu moraju biti upaljena kratka svjetla za osvjetljavanje ceste, ili svjetla za maglu, ili oba svjetla istodobno. Također, stražnja svjetla za maglu na motornim ili priključnim vozilima smiju se upotrebljavati samo po magli i u slučaju smanjene vidljivosti. Svjetla za maglu koja se nalaze na prednjoj strani vozila mogu biti bijele ili žute boje, a na stražnjoj strani crvene boje. Kazna za nepridržavanje ovih mjera je 30 eura, javlja HAK Revija.
Zakon smanjenu vidljivost definira na ovaj način: 'Smanjena vidljivost postoji ako zbog nepovoljnih atmosferskih ili drugih prilika (magle, snijega, kiše, prašine, dima i sl.) vozač ne može jasno uočiti druge sudionike u prometu ili prometni znak na udaljenosti od najmanje 200 m na cesti izvan naselja, odnosno od najmanje 100 m u naselju'.
VIDEO Ovom parkiranju nema kraja: Ni nakon 10 minuta nije se uspio parkirati u rikverc...
Ako me išta nervira onda su to bezveze upaljena svjetla za maglu.Ne kužim ,kaj likovi misle da su veće face ili da imaju bolji auto ako upale maglenke u pola bijelog dana i po suncu?