Praktikanti u Volkswagenu osmislili su i izradili dva konceptna automobila. Oba se temelje na Golfu te su premijerno izložena na 37. okupljanju ljubitelja Volkswagena na jezeru Wörthersee. Iako je pažnju privukao i karavanski Golf TGI G-Motion, Golf GTI Next Level bio je prava zvijezda. Pogoni ga 2,0-litreni benzinski motor s 411 konjskih snaga, uparen sa 7-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Dvadesetjednogodišnji Vincent Raphael Siermann odgovoran je za povećanu snagu.
Sportski dvosjed
Ovaj jedinstveni GTI nosi bijelu boju, sa srebrnim, crnim i crvenim detaljima. Pojedini detalji na karoseriji ručno su iscrtani, a dojam upotpunjuje stražnji difuzor te crvena linija na unutrašnjem dijelu aluminijskih naplataka. Anna-Katharina Heumann (22) i Marie-Kristin Schildwächter (20) pobrinule su se za konačan izgled VW Golfa GTI Next Level.
U kreiranju koncepta Next Level praktikanti su koristili digitalne tehnologije. Na računalu su osmislili dizajn eksterijera i interijera i to u detalje. Primjerice, tako je nastala i kompleksna zvučna i multimedijska instalacija, uklopljena iza prednjih sjedala, što je odradio 21-godišnji Nico Sennhenn. Golf GTI Next Level je, naime, dvosjed. Praktikanti su osmislili i tkaninu na bočnim panelima i poklopce za zvučnike i pojačalo, što su i proizveli koristeći 3D printere. Programirali su aplikacije za pametni telefon ili tablet, preko kojih se kontrolira poklopac prtljažnika, monitor, LED osvjetljenje ispod podnice.
Off-road karavan na plin
Druga premijera - Golf Variant TGI G-Motion - na prvu manje zadivljuje, ali daleko je upotrebljivij au svakodnevnom životu. Tim od 14 praktikanata za pogon karavanskog Golfa odabrao je 1,5-litreni motor od 131 KS pogonjen prirodnim plinom, također uparen sa 7-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom te s integriranim pogonom na sva četiri kotača. Njihov koncept sportski karakter kombinira s off-road sposobnostima. G-Motion, pak, pokazuje da su alternativni pogoni prikladni i za obiteljsku i za poslovnu uporabu.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu: