S obzirom na generalnu cjenovnu sliku današnjih automobila, svaka je Dacia svojevrsno osvježenje, a isto vrijedi i za Dokker koji smo isprobali u Techroad 1,3 Tce verziji, kakva s dodatnom opremom stoji 133.050 kuna. Osnovni Dokker stoji 109.000 kn.
Na prvi pogled, Dokker izgleda kao dostavno vozilo, i oblikom i zbog kliznih bočnih i dvokrilnih stražnjih vrata. No, pri prvom sjedanju u Dokker jasno je da je on i praktičan, prostran i multifunkcionalan obiteljski automobil. Dokker je savršeno upotrebljiv i u privatne i u poslovne svrhe. Kutijast oblik osigurava mu izdašan prostor u kabini, ali i u prtljažniku, koji spuštanjem sjedala poprima prave dostavne kapacitete – prima od 800 litara s podignutim sjedalima do 3000 l sa spuštenima. Sjedala su prostrana, relativno udobna, a djecu će razveseliti praktični stolići na naslonima prednjih sjedala. Pretinaca u kabini ima puno, nedostatak je što je većina njih otvorena.
Plastika je tvrđa, što je znak niže kvalitete, ali i lakšeg održavanja, pa to Dokkeru ne zamjeramo. Da sivilo plastike ne dosadi, u testnom su primjerku zaduženi crveni Stepway ukrasi. Kontrolne tipke su jednostavne, skromnije (uobičajeno za Daciju) i kako se snaći kroz sve funkcije, što olakšava i činjenica da je sve prevedeno na hrvatski jezik. Multimediji se pristupa preko 7-inčnog dodirnog ekrana.
Dokker je u vožnji pregledan, zahvaljujući povišenoj poziciji sjedenja i velikim ostakljenim površinama. Kamera i stražnji parkirni senzori olakšavaju vožnju unatrag i parkiranje. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa dobar je izbor za startan 1,3 Tce turbobenzinski motor od 130 konjskih snaga koji pruža odlična ubrzanja i deklariranu prosječnu potrošnju od 6,2 l/100 km. Upravljač nije baš najprecizniji, ali pri umjerenim gradskim brzinama s tim nema problema. Ovjes je dobar, naginjanja nema previše, neravnine upija odlično.
w︆w︆w︆.︆k︆i︆s︆s︆i︆a︆.︆c︆l︆u︆b