Hyundai i30 među poželjnijim je kompaktima na tržištu. To može zahvaliti odličnom omjeru uloženog i dobivenog, potkrijepljenom dobrom cijenom, privlačnim izgledom, solidnom opremom i dobrim motorima. Kad se na sve to doda i zavidna količina prostora, rezultat je kompaktni karavan koji može udovoljiti svim zahtjevima prosječne obitelji. Izgled modela dodavanjem uvijek potrebnih centimetara nije narušen, te i u 448,5 cm dugoj karavanskoj izvedbi i30 djeluje skladno i moderno.
Ugodna unutrašnjost
Proporcije su mu dobro odmjerene, izduženi stražnji kraj prirodno je uklopljen.
Pri uređenju unutrašnjosti proizvođač se vodio logikom vozača - sve su komande tamo gdje ih i očekujemo, jednostavne i pregledne. Materijali su kvalitetni, završna obrada dobra. Električni progresivni servo upravljač podesiv je po visini i dubini, što - uz podesivo sjedalo - vozaču omogućava da jednostavno nađe dobar položaj za upravljačem. Također, olakšava manevriranje, no bilo bi nam draže da je malo direktniji. Sjedala su čvrsta i udobna, te ne umaraju ni na dužim rutama. Prostrana stražnja klupa (preklopiva u omjeru 60:40) nudi dovoljno prostora za tri odrasla putnika. Prtljažnik je i vrlo upotrebljiv, zahvaljujući velikom otvoru, niskom utovarnom rubu i pravilnom obliku.
Pet godina jamstva
Testni primjerak pokreće odličan 1,6-litreni dizelski agregat. Razvija 110 KS, što je i više nego dovoljno za svakodnevnu vožnju. Agilan je, radi uglađeno i tiho. Nudi i više nego solidna ubrzanja. Po tvorničkoj deklaraciji, prosječno troši 4,3 litre goriva. Mi smo se morali zadovoljiti litru i pol većom potrošnjom, što je i dalje dobar rezultat. Uparen je s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Hyundai i30 CW 1,6 CRDi iLike košta 132.990 kuna, a Hyundai na svoje modele daje pet godina tvorničkog jamstva bez ograničenja kilometara.
>> Hyundai i30 - nijansu ispod najboljih, a mnogo jeftiniji od njih
Ne 'hyundai' ne vredi puno. Bolji su RENAULT Megane, Opel Zafira, Citroen C5, FIAT Stilo, FIAT Croma i CHEVROLET Cruze.