Kia je objavila da je u svibnju 2023. godine globalno prodala 268.593 vozila, što je rast od 14,4 posto u odnosu na svibanj prošle godine.
Izvan Južne Koreje u odnosu na lanjski svibanj prodaja Kia modela se povećala za 15,2 posto, na 217.772 vozila. Na korejskom tržištu Kia je zabilježila prodaju od 50.275 primjeraka, što je 10,3 posto više nego u 2022. godini.
Kia SUV modeli bili su najtraženiji modeli kompanije, a u svibnju su prodali 45.959 primjeraka Sportaga i 25.345 primjeraka modela Seltos (ne prodaje se u Europi). Na trećem mjestu po prodaji bio je veliki SUV Sorento sa 20.909 prodanih primjeraka.
Podjetimo, i u Hrvatskoj Kia ima odličnu prodaju, u prvih pet mjeseci registrirano je 1912 Kia osobnih automobila, prema čemu je Kia na petom mjestu najprodavanijih marki vozila u Hrvatskoj uz 5,40% tržišnog udjela. Najprodavaniji modeli u Hrvatskoj su Stonic, Sportagre i XCeed.
Kia očekuje da će se situacija na globalnom tržištu nastala zbog nedostatka dijelova postupno popraviti i želi se fokusirati na povećanje prodaje elektrificiranih vozila i sportskih terenaca te povećanje profitabilnosti. U travnju ove godine Kia je u Seulu na događaju „CEO Investor Day“ predstavila srednjoročnu i dugoročnu poslovnu strategiju brenda s naglaskom na elektrifikaciji. Kijin modificirani prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 milijuna vozila, od toga će 1,6 milijuna vozila biti potpuno električnih. Kompanija će i dalje jačati svoje napore kako bi elektrificirala svoju gamu modela i ubrzala svoj prelazak u pružatelja rješenja za održivu mobilnost uvođenjem inovativnih proizvoda i usluga mobilnosti. Kompanija će i dalje povećavati prodaju svog električnog modela EV6, koji je prošle godine postao Europski auto godine. Kia će momentum prodaje električnih vozila nadograditi i s lansiranjem novog modela EV9, velikog prestižnog električnog SUV-a, prvog sa šest ili sedam sjedala kojeg u Europi očekujemo u narednim mjesecima.