Potpuno novi model

Kompaktna porcija luksuza u novom Lexusu UX

Lexus UX
Foto: Lexus
1/6
06.03.2019.
u 12:43

U Hrvatsku Lexus UX stiže u travnju, kada će biti poznate i cijene ovog noviteta

Crossover kompakta, coupea i SUV-a, koji ne mijenja niti jedan dosadašnji model Lexusa, ulazi u luksuzni crossover segment u kojem ga očekuje njemačko ,sveto trojstvo’: Audi Q2, BMW X2 i Mercedes GLA. Europa nudi velik potencijal za ovaj segment gdje kupci sve više traže vrhunsku kvalitetu umjesto klasične konfekcijske ponude.

Maska u obliku vretena ima novi mrežasti uzorak, a svjetlosni potpis LED svjetala u obliku je slova L. Nude se dvije vrste, od klasičnih do prilagodljivih reflektorskih. Veliki su kotači gurnuti u kuteve karoserije, dok ukrasne letvice ne samo da štite lim već koriste protok zraka preko njihovih rubova kako bi se smanjila turbulencija i poboljšala stabilnost. Sličan doprinos daju i stražnja kombinirana svjetla koja usmjeravaju protok zraka oko stražnjeg dijela, što također smanjuje turbulenciju i uzgon.

Lexus UX
1/6

Interijer je kakav se i očekuje od premiuma. Proizvođač je posebno ponosan na filozofiju Engawa, preuzetu iz tradicionalne japanske arhitekture, koja označava povezanost vanskog i unutarnjeg prostora. Kabina je oblikovana kako bi se dočarao osjećaj dinamične, luksuzne limuzine, ali s višim položajem sjedenja. Materijali i izrada su tipični za Lexus, pa se kombiniraju japanska tradicija u ručnoj izradi s inovativnim tehnikama proizvodnje. Posebna je pažnja posvećena osjetilima dodira i sluha, pogotovo kad je riječ o zatvaranju vrata.

U prtljažniku je UX najtanji. Utovarni prag je previsok, a sam prtljažnik preplitak i nepravilnog oblika. Volumen je skroman, ovisi o motoru i pogonu - je li riječ o prednjem klasičnom, prednjem hibridnom ili hibridnom AWD. Tako zaprima 334, 320, odnosno 283 l kod hibrida s pogonom na sve kotače. Umjesto police, iznad prtljage je mrežica. Ovo je ipak, kako kažu, gradski automobil.

UX vozi na novoj platformi koja konstruktorima i kupcima nudi mogućnost izbora između klasičnog i hibridnog pogona. Na početku ponude je UX 200 s prednjim pogonom i dvolitrenim benzincem snage 171 KS. U sredini je Lexus 250h, hibrid s prednjim pogonom čiji sustav čine benzinac od 145 konjskih snaga i elektromotor od 115 konja koji snagu dobiva iz nikl-metal hibridnih baterija. Na vrhu je hibrid jednake snage, ali s pogonom na sve kotače zahvaljujući elektromotoru na stražnjoj osovini.

Pogledajte i video sa salona u Ženevi:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije