Hard test

Krevet, madrac, dva tepiha? Sve nam je stalo u karavanski Megane

Renault Megane Grandtour
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/7
02.09.2018.
u 08:12

Niski prag prtljažnog prostora i njegov širok otvor olakšavaju utovar težih i glomaznijih predmeta u prtljažnik pravilnih linija

Kompaktnih karavana na našim cestama nema mnogo, a nakon višetjednog testa Renaultova Meganea Grandtour uvjereni smo da su zapostavljeni bez ikakvog razloga. Dapače, kompaktni karavani u obiteljske svrhe mogu poslužiti još bolje nego klasični kompakti, u njima možete prevesti ne samo svu obiteljsku prtljagu potrebnu tijekom godišnjeg odmora, već i pojedine komade namještaja.

Krevet, madrac, dva tepiha? Ok, trebate kombi za dostavu. Ne, ne trebamo. Sve je stalo u Megane Grandtour i to bez ikakvog problema. Mogli smo još toga utovariti, ali više nismo imali što. Preklapanjem naslona stražnje klupe - što je vrlo jednostavno izvesti, dovoljno je samo povući ručicu - otvorio se zavidan prostor, ravne podnice i potpuno iskoristiv, zahvaljujući ravnim bočnim stijenkama. Niski prag prtljažnog prostora i njegov širok otvor olakšavaju utovar težih i glomaznijih predmeta.

Renault Megane Grandtour
1/9

Preklapanjem naslona stražnje klupe obujam Meganeova prtljažnika raste s 521 litru do 1504 litre. No, prijevozničke mogućnosti karavanske izvedbe Meganea - bilo da je riječ o prtljazi ili o putnicima koji i na stražnjim sjedalima imaju dovoljno prostora - nisu jedini adut francuskog modela. Uz to što je prostran i praktičan, Megane Grandtour odlično izgleda. Dizajn mu je kombinacija nabildanih elemenata i elegantnih, izduženih linija. Kao cjelina djeluje skladno i atraktivno.

Udobna i prostrana putnička kabina ostavlja dojam većeg automobila. Megane je 463 centimetra dugačak, a prostora za noge, ramena i glavu putnika dovoljno ima i straga. No, podrazumijeva se, vožnja je na prednjim sjedalima osjetno udobnija. Sjedala su ugodna, čvrsta i dobro podupiru tijelo. U vožnji je Megane Grandtour prava mjera između udobnosti i vozačkog užitka. Neravnine na cesti upija odlično, na vozačeve komande reagira brzo.

Dizelski motor od 110 konja, udružen s dobrim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, radi uglađeno, mirno i odlično se uklopio u kompaktni karavan. Snage mu ne nedostaje ni u gradskom prometu, ni na otvorenoj cesti. Nešto više buke u kabini se čuje tijekom vožnje autocestom, no ništa što bi trebalo zabrinjavati.

Deklarirano, testni automobil na stotinu kilometara troši 3,7 litara. Nama je trebala litra i pol više, što i dalje smatramo dobrim rezultatom. Osnovni model Grandtoura stoji 127.600 kuna. Za bogatije opremljen testni primjerak valja dati 166.930 kuna.

Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi

Komentara 3

BU
BubyZG
14:56 02.09.2018.

Umjesto 3,7 l/100km troši litru i pol više ??!! Dakle, slagali su potrošnju za 40% ! I nikome ništa !!!!

Avatar messerschmidt
messerschmidt
09:56 02.09.2018.

Potvrđujem sve. Imam ga. Preporod što se tiče potrošnje. Nažalost, nisku potrošnju mi poništava cijena autoputa.

MI
mican
17:37 03.09.2018.

Ne mogu se složiti baš sa svime što je napisano. Što se tiče prostora, OK. Ali što se tiče ergonomije, veliki korak natrag u odnosu na Megane II. Također i što se tiče ovjesa, odnosno udobnosti, Megane II Grandtour je savršenstvo, bolji automobil od većine iz C i D segmenta danas (detaljno probao 15-ak automobila). Smatram da je Renault samo malo trebao doraditi stari model po pitanju dizajnerskih detalja, onako kako to radi VW, a ne potpuno okrenuti naglavce modele III i IV. Vozio sam model II 13 godina i doslovno mu ne mogu naći adekvatnu zamjenu po pitanju udobnosti. Nije stvar navike već je to tako. Kada je cesta dobra, svaki auto je manje-više dovoljno udoban. A na našim cestama Megane II Grandtour je i dalje kralj.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije