Fordov sedmerosjed S-Max i do sada je bio sinonim za prostranost i dobre vozne osobine, no redizajnirani testni primjerak promijenio nam je predodžbu o obiteljskim krstaricama. Naime, u prebogatoj Titanium izvedbi, s turbobenzincem od 203 KS uparenim s automatskim mjenjačem s dvije spojke i šest stupnjeva prijenosa, S-Max automobil je koji može udovoljiti svim potrebama veće obitelji, ali ujedno pruža dozu adrenalina koju traže vječni dječaci, upakiranu u raskoš više klase vozila. Isprobani S-Max zaista je sve u jednom: i obiteljski prostran i praktičan, i sportski dinamičan i okretan, i poslovno luksuzan i pouzdan.
Redizajn je 488 cm dugom jednovolumenu donio zaobljene linije i modernija svjetla. S kromiranim detaljima, te zatamnjenim stražnjim staklima, djeluje moćno. No, da sportska nota nije samo šminka jasno je čim se pritiskom na gumb pokrene novi dvolitreni turbobenzinac. Snažan, ujedno prigušen zvuk, oduševljava. Ovaj EcoBoost motor ubraja se u agregate koji su u stanju pružiti užitak vožnje, a pritom ne potrošiti previše goriva - prosječno troši oko 10 litara na stotinu prijeđenih kilometara, ali u okvirima vozila ovakvih gabarita i ove snage, to nije previše.
Za ugodnu vožnju - osim savršenog podvozja, snažnog motora, automatike koja brzine mijenja uglađeno i brzo, te preciznog upravljača - zaslužan je i povišen položaj za upravljačem. Prostora u izobilju ima na svim sjedalima, manje su udobna samo stražnja. Osvježenje je ovom modelu donijelo i moderniju unutrašnjost, kojoj je pomogla i Titanium oprema. No, taj paket opreme pomogao je i cijeni da naraste na 294.298 kn. Inače, S-Max nudi se od oko 222.000 kn, s Trend opremom i dizelskim motorom od 140 KS.