Citroen je ušminkao svoj najmanji jednovolumen, C3 Picasso. Nakon redizajna je još zaobljeniji i privlačniji s novim prednjim odbojnikom s LED dnevnim svjetlima (serijski od druge razine opreme). Zbog kutijastog oblika iz skromne duljine od 408 cm izvučeno je mnogo, pa je glavni adut malog šminkera i dalje prostranost i praktičnost. Simpatičan i moderno oblikovan dizajn krasi i unutrašnjost. U bogatom paketu opreme Exclusive dolaze i otmjeni detalji poput metalnih dijelova i klavirskog laka. Obiteljski karakter mali Citroen pokazuje i detaljima poput \"avionskih\" stolića na poleđini prednjih sjedala. Ipak, pri većim brzinama otkriva se nešto slabija izolacija pa je motor u kabini bučniji. Inače, 1,6-litreni HDi dizelaš sa 92 KS radi mirno i dobro pokreće C3 Picasso (13,3 s do stotke, 174 km/h). Šteta što mjenjač i dalje nije na toj razini. Najveća prednost isprobanog modela je štedljivost. U prosjeku nam je trošio 5,6 litara na 100 km.
Cijena C3 Picassa kreće od 99.000 kuna za početnu opremu i motor, benzinac 1,4 sa 95 KS. Isprobani dizelaš s najbogatijim paketom opreme Exclusive stoji 126.000 kuna, a uz dodatnu opremu (bijela boja Nacre stoji 3800 kuna, kožni detalji na sjedalima 3900 kuna, ESP 4000 kuna, navigacija i kamera za vožnju unatrag 7500 kuna, a paket Black 3800 kuna) cijena se penje na visokih 149.000 kuna.
>> Citroën DS3 Cabrio predstavljen u Laubi