Tip | LG KG800 |
Vrsta | Mobilni telefon |
Proizvođač | LG, chocolate.lgmobile.com |
Ustupio | Ecos, www.ecos.hr |
Cijena | 2999 kuna (s PDV-om) |
Dobro | Dizajn, dizajn, dizajn |
Loše | Cijena |
Dojam | Ukusno |
Još od pojave Motorolina RAZR-a nije bilo mobitela o kojem se toliko
pričalo kao o LG-ovoj Čokoladi. No dok je RAZR pozornost privukao (i)
naprednim inženjerskim rješenjem koje je omogućilo vitku liniju,
Čokolada je simpatije privukla isključivo dizajnom. LG-ova mobilna
uspješnica ne donosi ništa novo čemu bi se divili ljubitelji visoke
tehnologije, ali tako je slatka da može izazvati ovisnost.
Ne čudi da takav telefon dolazi iz LG-a, koji je na našem tržištu
sinonim za jeftine (ali vrlo solidne) mobitele, ali je na svjetskom
tržištu podjednako snažan kao Sony Ericsson, samo što tehnološki
napredne mobitele u pravilu plasira jedino na azijsko i američko
tržište.
Na zahtjevnom korejskom tržištu Čokolada je planula u pola milijuna
primjeraka u samo nekoliko mjeseci, a sada je na najboljem putu da
takav uspjeh ponovi i u Europi. Čokolada na fotografijama ne djeluje
bogznakako, ali sline će vam procuriti kad je uzmete. Ni prevelika ni
premala, tanka i lagana, ali ne pretjerano, Čokolada djeluje nježno i
krhko kao kakva Kineskinja, ali ustvari je čvrsta kao samuraj.
Dok mirno leži, na elegantnoj crnoj površini moći ćete nazrijeti samo
LG-ov logotip i srebrni prsten (OK tipka, za one više sklone prozi nego
poeziji); čak se i rubovi zaslona nekako tope u tamnoj boji. Kada je
otvorite, pojavit će se crvena svjetla koja funkcioniraju kao tipke;
takvo smo rješenje već vidjeli na Olympusovim MP3 playerima m:robe, ali
ovdje funkcionira, i to savršeno. Dovoljan je lagan dodir a neće joj
smetati ni znojne, vlažne ili masne ruke. Doduše, tada će na sjajnoj
crnoj površini ostati otisci prstiju, no ubrzo ćete otkriti da
priložena elegantna torbica od jelenje kože može idealno poslužiti za
njihovo čišćenje.
Nekima će zasmetati visoka cijena tog mobitela u odnosu na mogućnosti,
no vrhunski dizajn nikad nije jeftin. To je mobilni ekvivalent vrhunske
dizajnerske odjeće, od koje se očekuje da privlači poglede, ali i da
bude ugodna za nošenje, praktična i kvalitetna. Čokolada je sve to, i
kao što je teško naći nekoga tko ne voli čokoladu, tako nam je i teško
zamisliti nekoga kome Čokolada ne bi išla u tek.
Miris Čokolade
Kim Jin, LG-ova glavna dizajnerica, uspjeh Čokolade objašnjava time da ona djeluje na sva čula. Korak dalje u tom smjeru posebno je izdanje tog telefona, Bijela čokolada, koja je izašla na korejsko tržište uoči Valentinova: ona otpušta miris lavande iz spremnika ispod tipkovnice. Kako pišu korejske novine, Samsung će kopirati taj koncept mobitelom koji će pozive dojavljivati mirisima umjesto zvonjave ili vibracija. Kada on izađe, nećete željeti biti blizu poznanika kad ga nazove punica.