Čak devet mjeseci čeka kupac isporuku Opel Mokke u Hrvatskoj. Možda je to i najbolja reklama za prvi njemački mali SUV, jer je potražnja u Europi veća od svih Opelovih očekivanja pa tvornica GM-a u Južnoj Koreji, gdje se Mokka proizvodi zajedno s blizancem Chevrolet Traxom, radi punom parom. Zainteresiranost smo osjetili i na našim cestama, ljudi Mokku odmjeravaju, raspituju se i – sviđa im se.
Dužinom je Mokka (428 cm) između Škode Yeti (422 cm) i Nissan Qashqaija (433 cm). U njoj se sjedi visoko, kao u pravom SUV-u, pa je preglednost prema naprijed vrlo dobra, dok prema natrag zbog malih staklenih površina nije tako dobra. Srećom, testni je automobil opremljen parkirnim senzorima.
Prostranost je zadovoljavajuća, kako naprijed tako i na stražnjoj klupi za ovaj segment, a i prtljažnik je s osnovnih 365 litara zadovoljavajući. Robusnosti pridonose i 18\" naplatci.
Testni primjerak pokreće 1,4-litreni turbobenzinac sa 140 KS i 200 Nm, a ima i 4x4 pogon. Motor se dobro nosi s masom od tonu i pol (9,9 s do stotke, 190 km/h), dok pogon na sve kotače (teži samo 65 kg) automatski raspodjeljuje moment između prednje i stražnje osovine, U pogonski sklop se vrlo dobro uklapa precizan 6-stupanjski ručni mjenjač. Prosječna potrošnja na testu je bila 8,9 litara.
U unutrašnjosti je to tipičan Opel, vrlo sličan Insigniji i Astri.
Vrlo kompaktne dimenzije omogućuju okretnost pa i dinamičnu vožnju na razini kompakta. Mokka je prije svega namijenjena vožnji cestom, ali s 4x4 pogonom sigurna je i na mokroj podlozi i snijegu, a ni makadam i manji terenski zadaci ne čine joj problem. Dapače.
>> FOTO Prvi mali Opelov crossover igračka je za tehno ovisnike