Isprobali smo Lexus NX 300h

Moderni japanski luksuzni crossover uz štedljivi hibridni pogon

Lexus NX 300h
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
1/12
22.12.2018.
u 19:20

Nakon više od šest godina odsutnosti s našeg tržišta Lexus ponovno u Hrvatskoj ima prodajni salon u kojem se njihovi noviteti mogu i isprobati

Lexus, Toyotin luksuzni brend koji se čvrsto naslanja na njihovu kućnu hibridnu tehnologiju, nakon godina službenog izbivanja s našeg tržišta koje je nastupilo uslijed velike financijske krize ponovno je u Hrvatskoj. Konkretno, u Zagrebu ima prodajni salon u kojem se mogu razgledati modeli i obaviti probne vožnje, a ima i službene hrvatske cjenike. I dobro da je tako, jer Lexusovi su automobili posebni zbog svoje hibridne tehnologije i prava su alternativa najpopularnijim premium automobilima poput Audija, Mercedesa, BMW-a ili Volva.

Isprobali smo nedavno redizajniran Lexusov najmanji SUV-crossover u ponudi – NX. U Hrvatskoj je dostupan uz hibridni pogonski sklop 300h, uz prednji ili AWD pogon na sve kotače, koji se sastoji od 2,5-litrenog četiricilindarskog benzinskog motora sa 155 KS i dva elektromotora, a sinergisjki razvijaju 197 KS, dakako uz e-CVT kontinuirani automatski mjenjač. Dakle, hibridni pogonski sklop istovjetan je kao u Toyoti RAV4 hybrid. Osim što je NX više crossoverski profiliran u odnosu na SUV-ovski nastup modela RAV4, Lexus u unutrašnjosti, kako se i očekuje od premium marke, nudi luksuzne materijale i opremu te zaista profinjen osjećaj za upravljačem.

Lexus NX 300h
1/12

Automobil dugačak 463 cm nudi vrhunsku prostranost za putnike sprijeda i solidnu za one na stražnjoj klupi. Uz 475 litara prtljažnika, praktičan je i obiteljski iskoristiv crossover, modernog izgleda. Moderno dizajnirana unutrašnjost odiše finim materijalima, a kokpitom dominira zaslon multimedije od 10,3 inča (standardno dolazi s 8”). Hibridni sustav vozi se mirno i glatko, pogotovo pri nižim brzinama kad vozi na struju i automobil je nečujan, dok je bučniji jedino kod silovitog ubrzanja zbog CVT mjenjača. Ali, performanse su vrlo dobre - do stotke stiže za 9,2 s, a maksimalna mu je brzina 180 km/h.

Ako mislite da je to malo, sjetite se gdje uopće smijete voziti brže? Za 95% vozača to su sasvim zadovoljavajuće brojke, a osmijeh na lice izvlači i potrošnja, koja zaista može biti mala. Službeno, u mješovitoj vožnji 5,5 l/100 km, ali NX u gradskoj vožnji, kada drugi auti troše više, može trošiti i manje nego u kombiniranoj. Mi smo u prosjeku izmjerili 6,8 l/100 km, što smatramo vrlo dobrim rezultatom koji konkurira dizelskim modelima.

Cijena NX modela s početnom opremom Finesse i prednjim pogonom iznosi 381.600 kuna, dok početni AWD model s Comfort opremom stoji 413.800 kuna.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi

Komentara 1

PI
PijaniMraz
20:05 23.12.2018.

Skoro pa poklon, "samo" 400.000 kn!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije