Ford ima najkompletniju gamu jednovolumena, koji su još uvijek popularni u Europi, iako su im velik dio kolača uzeli SUV modeli. Treća generacija kompaktnog jednovolumena C-Maxa, u Europi trećeg najprodavanijeg Fordovog modela iza Fieste i Focusa, vizualno je osvježena i izgledom približena ostalim Fordovim modelima koji se prepoznaju po velikoj šesterokutnoj maski hladnjaka. Redizajn je pridonio atraktivnosti, a ostale se promjene odnose na nove agregate u ponudi, novi 1,5-litreni Ecoboost sa 150 KS i 1,5-litreni dizelaš koji dolazi sa 95 i 120 KS te 2-litreni TDCi sa 150 KS i 320 Nm. Upravo smo taj najsnažniji dizelski motor isprobali u testnom C-Maxu, uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem uz najraskošniji paket opreme Titanium.
Moćni se dizelaš uvjerljivo nosi s prostranim automobilom i njegovom masom od 1,5 tone, a pritom je i prilično štedljiv s prosječnom potrošnjom na testu od 6,1 l/100 km. C-Max je dug 438 cm i ima jednak međuosovinski razmak od 265 cm kao i Focus, ali zbog jednovolumenske karoserije pruža više mjesta u kabini te puni komfor za pet putnika (u ponudi je i veća Grand C-Max verzija sa 7 sjedala). Prtljažnik prima 440 litara, a može se proširiti do 1725 l. Platforma Focusa na kojoj je postavljen svakako je velik plus, jer Focus je i dalje jedan od najboljih vozačkih automobila u klasi, a C-Max je prema vozačkim karakteristikama i dalje predvodnik u svom segmentu. Sa zaista bogatim Titanium paketom opreme stoji 191.900 kuna, dok testni primjerak s dodatnom opremom dostiže 240.831 kunu.
>> Novi Renault Espace cijenom para nebo, no ipak opravdano
>> Isprobali smo EcoSport, najmanji crossover u ponudi Forda
reklame