Prva Nevera, električni hiperautomobil, sišao je s proizvodne linije Rimac postrojenja na Jankomiru i sada može na ulicu, izvijestili su iz Rimac grupe. Ovaj prvi proizvodni primjerak izrađen je u nijansi Callisto zelene s vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska. Nosi serijski broj #000 te će ostati u vlasništvu tvrtke Bugatti Rimac, naglasili su. Za izradu Nevere, podsjećaju, bilo je potrebno pet godina razvoja i testiranja, odnosno 1,6 milijuna sati istraživanja.
Pritom je proizvedeno 18 prototipova, odrađeno 45 crash testova te je uspješno završena homologacija u Europi i SAD-u. A ovaj prvi automobil sudjelovao je na prošlomjesečnom Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji u nizu vožnji uz poznati Hillclimb, kažu iz Rimca.
Iako prva Nevera nije na prodaju, ostale namijenjene kupcima u visokoj su fazi proizvodnje, odnosno već se sklapaju, pri čemu je za svaku Neveru potrebno pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca. Uskoro će započeti i isporuke, i to diljem svijeta, a sve će se odvijati putem Rimac globalne mreže od 25 službenih distributerskih partnera, koji se nalaze u SAD-u, Europi, Bliskom istoku i Aziji, kažu iz Rimca. U Rimac grupi planiraju proizvoditi 50 Nevera godišnje.
– Na početku projekta Nevera proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega, dok je gradnja našeg novog kampusa od 100.000 kvadrata u tijeku – istaknuo je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac grupe, te dodao kako će kampus s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere.
Nevera se performansama već istaknula kao proizvodni automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu jer četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4,3 sekunde. Stoga ne čudi i da su je časopisi Robb Report i GQ proglasili najboljim hiperautomobilom, a Top Gear dodijelio joj je titulu najboljeg električnog automobila visokih performansi.