Hyundai je u njemačkom Düsseldorfu premijerno predstavio dvije prinove u gami svojeg najvažnijeg i najprodavanijeg europskog modela, i30.
Jedan od noviteta je i30 Fastback, izvedba s peterim vratima čiji je kosi stražnji dio inspiriran kupeom. Malo mu je modificiran i ‘nos’, a bočna linija potpuno se razlikuje od one kod klasičnog Hyundaija i30, od kojeg je Fastback i 12 centimetara duži. Zahvaljujući nižem krovu i šasiji ukupno je visok samo 142,5 cm. Karoserija mu je spuštena pet milimetara, a ovjes 15 posto tvrđi. Kupcima će na raspolaganju biti dvije verzije s benzinskim motorima - 1,0 T-GDI turbobenzinac s tri cilindra i 120 KS te 1,4 T-GDI turbobenzinac s četiri cilindra i 140 KS - ali i dvije dizelske izvedbe sa 110 i 136 konja. Hyundai i30 Fastback na hrvatskom se tržištu očekuje u prvom dijelu 2018. godine.
Druga prinova u gami modela i30 ponosi se dodatkom N, koji zapravo označava sportsku izvedbu. Novi i30 N prvi je model pod novim Hyunjdaijevim podbrandom, ujedno najbrži serijski kompaktni Hyundai ikada. Riječ je o sportskoj komercijalnoj verziji modela Hyundai i30 inspiriranog WRC-om. U odnosu na standardni i30, donosi novu prednju osovinu, upravljački mehanizam, elektroničku blokadu diferencijala i elektronički nadziran ovjes. U ponudi su dvije izvedbe. Osnovnu pokreće 2-litreni T-GDI turbo motor s 250 KS, a snažnija iz istog obujma razvija 275 KS. Postiže maksimalnih 250 km/h, a na sprint do stotke utroši samo 6,1 sekundu. Snaga se prenosi preko ručnog 6-stupanjskog mjenjača, a automobil je opremljen i Launch control funkcijom. Hyundai i30 N na hrvatskom se tržištu očekuje u studenom.
Eto korejski Ferarri