Testirali smo Stinger

Najluksuznija Kia svih vremena nameće se stavom agresivca

Kia Stinger
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/9
02.07.2018.
u 00:45

Stinger je pravi gran turismo, sportski nastrojen peterovratni kupe koji je najugodniji na dugim putovanjima, ali i zavojima

Najluksuznija Kia svih vremena, model Stinger, ni izgledom ni voznim osobinama ne uklapa se u inače staloženu, obiteljsku gamu ovog proizvođača. Izduženog nosa, s kratkim prevjesima i sportski ukošenim stražnjim krajem, Stinger se nameće stavom agresivca, automobila stvorenog za uživanje na dužim rutama, ali i na zavojitim cestama.

Dugi međuosovinski razmak (290,5 cm) i 483 centimetra dugačka karoserija ovoj sportskoj limuzini omogućuju vrlo prostran interijer, a niska pozicija sjedala pruža dovoljno prostora za glavu za sve putnike, bez obzira na ukošeni stražnji dio. Prtljažnik od 406 litara nije revolucija, ali dovoljan je za nekoliko torbi.

Kia Stinger
1/14

Može i uz 354 konja

Sportska sjedala, digitalno-analogni instrumenti, otvori za zrak preuzeti iz svijeta aeronautike – sve nosi određenu notu dinamike. U svim izvedbama oprema obuhvaća gotovo sve stavke koje je u automobil moguće ugraditi. Svega nekoliko stvari moguće je doplatiti.

Testni primjerak stigao je s paketom opreme GT Line, zahvaljujući kojem je izvana i iznutra gotovo jednak najsnažnijoj verziji, onoj od 354 konjske snage. Da je pod poklopcem ipak 197 konja snažan turbodizelaš, koji je osnova ponude ovog modela u Europi, odaju samo dvije ispušne cijevi.
Snaga se preko automatskog 8-stupanjskog mjenjača prenosi na sva četiri kotača, a dostupna je kroz širok raspon okretaja.

Na premium razini

Svojih 440 Nm uglađeni dizelaš na raspolaganje stavlja od 1750 do 2750 okretaja. Ubrzanja su dobra, testni Stinger do stotke stiže za 7,3 sekunde. Maksimum mu je na 230 km/h. Tijekom žešće vožnje troši 8,6 l/100 km, uz malo više obzira može se proći i s prosječnih šest i pol litara. Stinger nudi izbor nekoliko stilova vožnje. Sportski mu mod najbolje odgovara, ali može se voziti i ležernije, komforno.

Dizelska verzija sa 197 konja stoji 427.000 kuna. Ako uz taj motor Stinger ima GT Line opremu i 4x4 pogon, cijena mu je 503.990 kuna. Na kraju, ovo je prilično dobar automobil, zabavan za vožnju, upotrebljiv i sposoban. Stingerom je Kia definitivno pokazala da može zakoračiti i u premium klasu.

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
17:56 02.07.2018.

Moj BMW 428iA Gran Coupé Luxury ima znatno bolje performanse i treba svakih 30.000 km na servis. Stinger svakih 10.000 km.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije