Najmanji Hyundai, novi model i10 koji je upravo stigao na naše tržište, u novoj je generaciji značajno veći. U duljinu za čak osam centimetara, u širinu za 6,5, dok je četiri cm niži. I međuosovinski razmak mu je pet cm veći, pa novi i10 već na prvi pogled djeluje mnogo prostranije od prethodnika. Korejska je marka prisutna u segmentu najmanjih automobila od 1999. godine, kada je predstavljen Atos. No i10 je prvi Hyundai u ovoj klasi razvijen u Europi i za europske kupce. Pa su i nove dimenzije odraz njihova iskustva vožnje te su osmišljene kako bi se zadovoljile europske sklonosti. Premještene i prilagođene komponente rezultiraju većom karoserijom i kontrolom kotača. Također, novitet omogućava veću uključenost vozača i pruža udobnost vožnje usporedivu s autima iz viših segmenata.
Proizvodi se u Turskoj
Hyundai i10 više ne dolazi iz Indije već se proizvodi u Turskoj, koja je zadnjih godina postala proizvodna meka za mnoge proizvođače automobila.
Dostupna je luksuznija oprema, koja uključuje tempomat ugrađen na kolo upravljača s podesivim graničnikom brzine, grijano kolo upravljača i prednja sjedala, kontrolu kretanja na uzbrdici, pametan ključ s prekidačem pokretanja i zaustavljanja motora, LED dnevna svjetla, automatsku kontrolu klime.
Isplati se doplata
Početna cijena je 79.990 kuna za model s benzinskim motorom od 66 KS i početnom opremom iStart. Hyundai u okviru nogometne groznice i kao jedan od glavnih sponzora Svjetskog prvenstva u Brazilu nudi posebnu ediciju Go Brasil – s mnogo više opreme po cijeni od 83.990 kuna (doplata 4000 kuna), pa se zapravo višestruko isplati.Uz jači motor od 87 KS i s bogatom Go+ Brasil opremom i10 stoji 87.178 kuna.
>> Nova Sonata je veća, sigurnija i luksuznija
>> Karavanska izvedba nije narušila skladan izgled