Indijski automobili poput Tate Nano jako su jeftini, no čini se da se niska cijena ide na štetu sigurnosti. Naime, neki od najpopularnijih automobila na indijskom tržištu na sudarnim su testovima Global NCAP-a dobili nula zvjezdica u kategoriji zaštite odraslih kod prednjeg udarca pri brzini od 64 km/h.
Među testiranim automobilima je i najprodavaniji auto u Indiji, Suzuki-Maruti Alto 800. Testirani su i Tata Nano, Ford Figo, Hyundai i10 i Volkswagen Polo. Svi ti auti zajedno čine 20 posto prodanih automobila u Indiji prošle godine. Svi testirani auti su osnovni modeli, bez zračnih jastuka.
Kod Suzuki-Marutija, Tate i Hyundaija strukture vozila pokazale su se neprikladnima, izvijestio je Global NCAP, te su se raspale do različitih razina. Ford i VW pokazali su se mnogo stabilnijima. VW je u vrijeme testova odlučio povući verziju bez zračnih jastuka s indijskog tržišta te ponudio novu verziju s dva jastuka na testiranje. Taj je model u kategoriji zaštite odraslih osvojio četiri zvjezdice.
U kategoriji zaštite djece osigurane u dječjim sjedalicama najbolje je prošao Polo - obje inačice dobile su tri zvjezdice. Suzuki-Maruti i Ford dobili su po dvije zvjezdice, Hyundai jednu, a Tata nijednu. U Nanu, naime, na stražnjim sjedalima nema sigurnosnih pojaseva u tri točke te nije moguće postaviti dječju sjedalicu ni sigurno prevoziti dijete.