Isprobali smo

Najpoželjniji automobil iz gradskog B segmenta

yaris
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
30.10.2014.
u 11:00

Cijena od 129.990 kuna možda je malo previsoka, ali uz poticaj se spušta na 99.990 kuna, što je vrlo povoljno za ovakav auto

Poticaj od 30.000 kuna koji država daje na kupnju hibridnih vozila prometnuo je Toyotu Yaris hybrid u trenutno najpoželjniji automobil B segmenta. Uz državnu subvenciju redizajnirani Yaris HSD s bogatom Sol+ opremom stoji 99.990 kuna (puna cijena je 129.990 kuna). Za to se dobije najnaprednija i pouzdana Toyotina hibridna tehnologija, spoj 1,5-litrenog benzinca sa 75 KS i elektromotora koji sinergijski razvijaju 100 konja i 111 Nm okretnog momenta. I automatski mjenjač, koji u nekim konkurentskim modelima stoji i do 10.000 kuna.

Start je tih i nečujan, samo na struju, dok se jačim stiskanjem gasa aktivira benzinac. Vozač stalno na multimedijskom zaslonu i putnom računalu može pratiti potrošnju, napunjenost baterija i općeniti rad hibridnog sustava.

Zanimljivo je i koliko hibrid troši u gradskoj vožnji. Ako pazite i koristite regeneraciju energije kočenja potrošnja može pasti i ispod 4 l/100 km (tvornički prosjek je 3,3 l/100 km). U mješovitoj vožnji možete računati do 5,5 l/100 km, a bilo kako vozili iznad 6 litara neće prijeći.

Ubrzanje od 11,8 s do stotke je solidno, a jedina zamjerka je buka motora i kontinuiranog automatskog mjenjača (CVT) pri naglom ubrzanju, ali dok postignete brzinu Yaris Hybrid krstari inercijom i brže od deklariranih 165 km/h.

Oprema Sol+ između ostalog uključuje automatski klima-uređaj, tempomat, alu naplatke, kameru za vožnju unatrag, putno računalo, LED dnevna svjetla, kožni upravljač... Sve to, uz spomenuti bezstupanjski automatski mjenjač, koji je praktičan i ugodan za gradsku vožnju te potrošnja na razini dizelaša uz pristojne performanse, čine Yaris HSD vrlo poželjnom i razumnom kupnjom. Pogotovo uz državne poticaje, koji su za ovu godinu iskorišteni, ali prema najavi Vlade bit će građanima na raspolaganju i iduće godine.

>> Yaris je osnažen naprednijim ovjesom i motorima

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije