Honda je redizajnom 9. generacije Civica vratila sportski štih svom kompaktu. Pogotovo u Sport izvedbi, koju smo isprobali s 1,8-litrenim VTEC benzinskim motorom.
Najveće promjene Japanci su napravili na karoseriji, koja je sada vrlo atraktivna i na prvi pogled bi se moglo pomisliti da se radi o pravom sportskom modelu. Međutim, ispod poklopca je već poznati atmosferac sa 142 KS i 174 Nm okretnog momenta. To je vrlo solidan motor klasične gradnje kojeg za najbolje performanse treba tjerati u visoke okretaje (pri 6500 o/min razvija 142 KS). Do stotke sprinta za solidnih 9,4 s, a najveća brzina mu je 215 km/h. Civic se može voziti dinamično i pruža vozaču zabavu, ali manje nego što bi to sportski izgled sugerirao.
Ali, pravi je to obiteljski prostrani kompakt, s mnogo prostora na stražnjoj klupi i rekordnim prtljažnikom u klasi (477 litara). A tu su i Hondina praktična čarobna sjedala koja prtljažnik u sekundi pretvaraju u potpuno ravnu površinu. Podizanjem sjedeće površine stražnjih sjedala oslobađa se prostor dovoljan za smještaj dva brdska bicikla. Zaista praktično i zasad nenadmašeno od konkurenata.
S motorom se dobro slaže 6-brzinski precizan ručni mjenjač. Uz start/stop sustav prosječna potrošnja nam je bila vrlo solidnih 7,4 l/100 km. U gradu treba računati na potrošnju veću od 8 litara, a slično je i na autocesti, na brzinama do 150 km/h. Civic s opremom Sport Navi koja uključuje i 7" ekran osjetljiv na dodir, odličnu navigaciju, automatsku klimu, atraktivne vizualne dodatke i parking kameru stoji 199.990 kn. Početni benzinac sa 100 KS stoji 146.990 kuna, a dizelaš sa 120 KS 187.790 kuna.
>> Honda Civic ovaj put sa cijenom koja ne izaziva zgražanje
>> Honda Civic korak do istinskog sportaša