U posljednje vrijeme su se pick-up vozila bitno izmijenila, više nisu tek radni strojevi, već automobili koje je ugodno voziti i na cesti. Upravo je takva Navara, uz napomenu da pri tome terenske sposobnosti nisu umanjene. Isprobali smo je u Basic King Cab verziji, s dva sjedala. Prednost te verzije, za razliku od double caba, je što se na nju ne plaća trošarina, a ako se kupi na tvrtku može se odbiti i 100 % PDV-a. Iako je aktualna Navara na zalasku i uskoro će je zamijeniti nova generacija, dizajn vanjštine i unutrašnjosti još je aktualan. Ispod poklopca je 2,5-litreni dCi sa 144 KS koji sasvim solidno pokreće (12,8 do 100 km/h, 168 km/h najveća brzina) 522 cm dugu i skoro 2 tone tešku karoseriju. Prosječna potrošnja od 9,2 l/100 km koju smo izmjerili s praznim tovarnim prostorom (nosivost 815-915 kg) je za ovako veliki automobil vrlo dobra.
Dakako, pogon je 4x4, s time da je stražnji pogon stalan dok se prednji kotači uključuju po potrebi. Reduktor i blokada diferencijala (doplata 5000 kuna) te prilazni kut od 30 i odlazni kut od 24 stupnja čine Navaru praktički nezaustavljivom na terenu. Prednost manje kabine je i veći tovarni prostor, koji je kod testne Navare dug 186 i širok 156 cm. Testna Navara uz početnu ali solidnu opremu i blokadu diferencijala stoji 195.000 kuna.
>> Nezaustavljiv radni stroj, ali i ugodna putna krstarica
Preeeeeskupo za "radni" auto.