Projekt Mate Rimca usmjeren na stvaranje mreže robotaksija poznat je pod nazivom Project 3 Mobility, kako se do danas zvala ta hrvatska kompanija koja razvija novi ekosustav urbane autonomne mobilnosti. No, Project 3 Mobility promijenio je naziv u Verne. Buduća usluga koju kompanija razvija nosit će ime po Julesu Verneu, slavnom piscu za kojeg se kaže da je čovjek koji je izumio budućnost. Verne će, navode iz te tvrtke baš uoči predstavljanja kako kompanije tako i vozila te cjelokupnog ekosustava urbane mobilnosti, revolucionarizirati način kako se krećemo u gradovima.
- U 19. stoljeću Jules Verne predstavio je sliku svijeta kakav će biti u 21. stoljeću te je bio iznimno točan u svom predviđanju i zato smo upravo po njemu nazvali našu tvrtku Verne. Baš kao što je on pisao priče o nevjerojatnim avanturama i novim izumima, tako i mi želimo stvarati uzbudljive, nove izume koje će ljudi koristiti u budućnosti. Kao što je Jules Verne koristio temu putovanja kao pokretačku snagu u svojim pričama, mi u Verneu koristimo je kao inspiraciju u oblikovanju budućnosti ispunjene maštovitim inovacijama i stvarnim postignućima. Ime Verne povezujemo s idejama o istraživanjima, tehnološkom napretku i ljudskoj znatiželji.
Verne razumije i primjenjuje psihološku privlačnost istraživanja temeljenog na priči, spajajući pritom uzbuđenje kreativnog predviđanja s ugodom poznatih avantura. Ovaj spoj ideja čini brend istovremeno inovativnim i duboko povezanim s tradicijom ljudske želje za otkrivanjem i napretkom - istaknuo je Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu, koji je i sam za sebe zanimljiva osoba.
Mate Rimac na svoj Facebook profilu objavio je kratki video u kojem najavljuje kako Verne izlazi sutra.
Naime, kreativni direktor koji stoji iza brenda Verne poznat je po svom stvaranju kulturno relevantnih i utjecajnih priča, kao i po tome što nosi kreativne papuče u uredu. S više od 20 godina iskustva te kao kreativni direktor u multinacionalnoj agenciji Saatchi & Saatchi diljem svijeta, Ignazio je oblikovao identitete brojnih globalnih brendova, uključujući Mercedes-Benz, Toyotu, Renault, Dolce & Gabbanu, Bvlgari, Fendi, P&G i mnoge druge.
Njegov je rad poznat po stvaranju snažnih emocionalnih veza između potrošača i brendova, a njegov interdisciplinarni pristup besprijekorno spaja dizajn sa strateškim razmišljanjem, stvarajući prilagođena rješenja koja ujedinjuju vizualne identitete na raznim platformama te time premošćuju jaz između digitalne inovacije i tradicionalnih medija za trajno pozicioniranje brenda.