Val digitalizacije se nastavlja, ovaj put uvođenjem nove digitalne police obaveznog osiguranja od automobilske odgovornosti. Unapređenjem IT infrastrukture osiguravajućih društava, u suradnji s Centrom za vozila Hrvatske (CVH), projekt je realiziran te nudi brži i lakši proces za sve osiguranike.
Kako to izgleda u praksi?
Nakon što osiguranik ugovori željenu policu osiguranja elektronskim putem, osiguravajuće društvo u samo nekoliko minuta šalje podatke o zaključenoj polici u bazu podataka Centra za vozila Hrvatske. CVH podatke potom prosljeđuje MUP-u te oni pohranjuju u bazu podataka registriranih vozila, nakon čega osiguravajuće društvo dobiva povratnu informaciju o aktivaciji police. Važno je napomenuti i da u stanicu za tehnički pregled vozila više nije potrebno nositi fizičku potvrdu o polici prilikom registracije jer su od sada sve informacije o postojanju police osiguranja dostupne u realnom vremenu.
Digitalne police: brz i olakšan proces za sve osiguranike
Ovaj projekt ima i ekološku svrhu jer je djelomice osmišljen kako bi smanjio nepotreban trošak papira i izrade fizičke dokumentacije. Osiguranik više nije dužan nositi papire o registraciji ili potvrde o polici, sada sve to može imati na svojem pametnom telefonu. Mobilne aplikacije koje koristimo pojednostavljuju nam i olakšavaju svakodnevne zadatke i štede vrijeme. Klijenti Croatia osiguranja mogu koristiti aplikaciju Moja Croatia, koja im omogućava pregled svih svojih osiguranja na jednome mjestu uz lagan pristup u digitalnom obliku i uz brojne pogodnosti. Na primjer, procedura prijave štete i predaje zahtjeva za povrat troškova dodatno je olakšana i sada korisnici mogu prijaviti štetu putem aplikacije Moja Croatia. Također, korisnici Croatia zdravstvenog osiguranja više ne moraju sa sobom nositi "plastičnu" iskaznicu, nego je dovoljno da imaju pametni telefon na kojem je aplikacija Moja Croatia.
Preuzmite aplikaciju Moja Croatia i uvjerite se da osiguranje može biti jednostavnije.