NOVO NA TRŽIŠTU

Njemački gorostas ne odustaje od dizelskih strojeva

Foto: Volkswagen
1/8
29.06.2023.
u 11:12

Druga generacija Volkswagenova pick-up modela Amarok stigla je u Hrvatsku. Cijene kreću od 47.966 eura, a nude se turbodizelaši od 170, 207 i 240 konja

Druga generacija Volkswagenova pick-up modela Amarok počela se prodavati u Hrvatskoj. Svestrani gorostas na našem tržištu stoji od 47.966,77 eura. Ta se cijena odnosi na Amarok 2.0 TDI 4Motion od 170 konjskih snaga. Slijede modeli Amarok Life 2.0 TDI 4Motion s 207 KS koji stoji 52.240,52 eura te Amarok Style 3.0 TDI 4Motion (240 KS) čija je cijena 60.839,60 eura.
Vrhunac ponude predstavljaju modeli Amarok PanAmericana 3.0 TDI 4Motion s 240 KS koji stoji 63.994,70 eura te Amarok Aventura 3.0 TDI 4Motion s 240 KS i cijenom od 66.184,92 eura.
Novi Amarok dizajniran je i osmišljen u Njemačkoj i Australiji, a proizvodi se u Južnoj Africi. Njegova oprema, više od 20 novih sustava potpora, mobilne online usluge, učinkoviti motori s visokim okretnim momentom, dodatna oprema po mjeri i jasan DNK dizajna marke Volkswagen čine ga jednim od najsvestranijih i najskladnijih pick-up vozila na svijetu.
U odnosu na prethodnu generaciju, izvorni dizajn znatno je izmijenjen. Sada je još izražajniji, a uz prednju masku posebno su upečatljivi rubovi kućišta kotača koji ponovno imaju oblik polukruga. Blatobrani iznad kotača od lakog metala veličine do 21“ znatno su podignuti i prekriveni robusnom plastikom u području rubova kućišta kotača.

Novi Amarok u Hrvatskoj je dostupan s dvostrukom kabinom s četvorim vratima (DoubleCab). S dužinom od 535 centimetara novi je Amarok 9,6 cm duži od svog prethodnika. Međuosovinski razmak od 327 cm odgovara povećanju od 17,3 cm. Rezultat toga je veći prostor, posebno u drugom redu sjedala dvostruke kabine. Dakle, međuosovinski razmak porastao je puno više od ukupne dužine, što je dovelo do smanjenja prevjesa karoserije. Posljedica su izraženije atletske proporcije i bolja terenska svojstva vozila zahvaljujući boljim vanjskim kutovima nagiba. Terenska svojstva Amaroka također su usavršena zahvaljujući znatno većoj dubini uranjanja za prijelaz dionica s puno vode. Ona je prije iznosila 50 cm, a sada je 80 cm.
Iznimno je prostran i prostor za prtljagu. Kao i kod prethodnika, teretna površina između kućišta kotača nudi dovoljno prostora za poprečno utovarenu euro paletu dok se teret veže ušicama na teretnoj površini, pri čemu se svaka od njih može opteretiti s najviše 500 kilograma. Maksimalno opterećenje poraslo je s jedne tone na 1,16 tona. Spremnik za prtljagu također se može zaštititi električnom izvlačnom pokrivkom, koja se može otvoriti i zatvoriti na samom spremniku za prtljagu, u unutrašnjosti vozila ili na daljinu uz pomoć ključa vozila.

Unutrašnjost donosi intuitivne elemente - kombinaciju digitalnih funkcija i ergonomski dizajniranih tipki - te digitalne zaslone. Asortiman zaslona sastoji se od digitalnih instrumenata veličine 8,0“ („Digital Cockpit”, od varijante opreme „Style” potpuno digitalni instrumenti veličine 12,0“) i najsuvremenijeg dodirnog zaslona u formatu tableta (veličine 10,0“, od varijante opreme „Style” veličine 12,0“ u sklopu serijske opreme) za infotainment sustav. 
Na hrvatskom su tržištu dostupni već spomenuti EU6 TDI motori: 2,0 TDI sa 125 kW, 2,0 TDI sa 151 kW te 3.0 TDI sa 177 kW. Sve verzije Amaroka sa snagom većom od 154 kW serijski stižu s novim 10-stupanjskim automatskim mjenjačem s elektroničkom ručicom E-shifter (by wire). Novi 10-stupanjski mjenjač zamjenjuje 8- stupanjski automatik prethodnog modela. Na ulaznom modelu dostupan je i ručni 6-stupanjski mjenjač.

Komentara 1

BR
Brdo
12:31 29.06.2023.

Precijenjen kao i svaki VW.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije