vozili smo: A3 Sedan

Nova najmanja limuzina dinamikom je pravi Audi

audi a3 sedan (1)
Foto: Audi
1/6
04.07.2013.
u 10:56

Prednosti: Atraktivan dizajn i odlična vozna svojstva glavni su aduti noviteta

Povoljne kompaktne limuzine posljednjih su godina preplavile tržište. Sada je došlo vrijeme i za premium segment. Nakon Mercedesa CLA, stiže i Audijeva ulazna limuzina, A3 Sedan. Prije svega, dizajnerski je to klasičan Audi, pa ga na prvi pogled, osim dimenzija, ništa ne razlikuje od veće braće. Dizajnerski je vrlo atraktivan pa zaista nije samo kompakt s repom već prava skladna limuzina, kao smanjeni A4.

Dužinom od 446 cm A3 Sedan je 15 cm duži od peterovratnog Sportback modela te 21 cm od trovratne izvedbe. Međuosovinski razmak je identičan Sportbackovom (264 cm), pa je i ponuda prostora u kabini vrlo slična. Stoga A3 Sedan nudi solidan prostor i na stražnjoj klupi, dok putnici sprijeda zaista uživaju. Dakako, prtljažnik je ipak malo veći nego kod Sportbacka i prima 425 litara.

Vozačka pozicija onakva je na kakvu nas je Audi već naviknuo - sportska elegancija s instrumentima zakrenutim prema vozaču. Materijali su fini, pod prstima se osjeća kvaliteta materijala i ima ih točno onoliko koliko je potrebno pa je prilagodba na interijer vrlo brza. Dizajn je zapravo vrlo sličan kao kod hatchbacka.Ne možemo reći da su dobra vozna svojstva Audija iznenađenje, ali A3 Sedan je dinamičniji od hatcbacka. Zavoje prolazi s lakoćom, kao po tračnicama, što je zasluga i Audi drive select sustava upravljanja dinamikom vozila koji je dio standardne opreme.

Od rujna će se limuzinski A3 nuditi uz tri motora, dva benzinca 1,4 TFSI sa 140 i 1,8 TFSI sa 180 KS te dizelašem 2,0 TDI sa 150 KS. Svi dolaze s izravnim ubrizgavanjem goriva, turbopunjačem te sustavom Start & Stop. Sve smo isprobali, neke sa serijskim preciznim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, a neke s opcijskim munjevito brzim S-tronic automatikom. Svi su impresivni, a najviše nas se dojmio dizelaš uparen s automatskim mjenjačem. U dinamičnoj vožnji trošili smo 7,2 l/100 km. Dakako, A3 ima i čitav niz sigurnosnih sustava poznatih iz Audi automobila. U Hrvatsku dolazi u rujnu, službene cijene još nisu poznate, ali trebao bi biti 5000 kuna skuplji od Sportbacka što znači da će sa 1,2 TFSI motorom, kad stigne na tržište, stajati oko 190.000 kuna.

>> Audi predstavio limuzinsku izvedbu modela A3

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije