Novi je Audijev coupé s pet vrata i pet sjedala odmah po premijernom pokazivanju zaradio nadimak ‘čarobna sedmica’. Njemački premium novitet zaista i izgleda čarobno, no taj mu epitet još više pristaje zbog svega onoga ugrađenoga ‘ispod kože’.
Novi A7 Sportback pravi je predstavnik novog Audijevog dizajnerskog jezika, u serijskom izdanju najprije pokazanog na novom A8 modelu. Elegancija se, gledano izvana, isprepliće s agresivnošću, u interijeru se pretače u čistu eleganciju, dok je za oštrije reakcije zadužen stroj ispod prednjeg poklopca. Pri dolasku na tržište, novi A7 Sportback pogonit će 3,0 TFSI V6 benzinski motor s 340 KS i 500 Nm. Do stotke stiže za 5,3 sekunde, a snažan je benzinac uparen sa 7-brzinskim S tronic automatskim prijenosom s dvostrukom spojkom. Snaga se posredovanjem ultra tehnologije - koja stražnju osovinu aktivira samo kad je potrebno - prenosi na sva četiri kotača. Dodatni motori s četiri i šest cilindara ponudi će se pridružiti naknadno.
Sve su kontrole digitalne, povezanost sveobuhvatna, komfor u vožnji na duge staze povećan. Upravljivost je također unaprijeđena. Iza dinamične se siluete kriju i zanimljive brojke - A7 je 496,9 cm dug, s 292,6 cm međuosovinskog razmaka, širok je 190,8 cm, ali je samo 142,2 cm visok.
S novim A7 Audi se nadovezuje na strategiju digitalizacije iz A8. S gumbom AI vozač aktivira AI daljinski parking pilot, koji će također biti dostupan iduće godine. Osim Audi AI sistema, novi A7 Sportback ukupno donosi 39 sustava pomoći vozaču, kako bi vožnju učinio lakšom i sigurnijom. Sustavi su podijeljeni u tri paketa: Audi AI parking paket, paket pomoći u gradskoj vožnji s novim pomoćnikom za promet na raskrižjima i Tour paket pomoći (učinkovitost, prilagođavanje stanju na cesti). Ovaj tehnološki dragulj moći će se naručiti u veljači iduće godine. U Njemačkoj će stajati od 67.800 eura.
Prekrasan auto....340 ks....a u nas ogranicenje brzine 50 u naseljenom mjestu.Ispada da ti je isto vozio se u njemu ili golfu,brze neces stici.