Može li trenutak nepažnje koji je prethodio manjoj nesreći u gradskom prometu rezultirati troškom u visini od 20 posto vrijednosti automobila? Može, jer cijene rezervnih dijelova kod mnogih proizvođača rastu iz godine u godinu, čak i kad se u tom razdoblju konkretan automobil ne mijenja. Također, u mnogim su modelima različitih proizvođača pojedini dijelovi zapravo jednaki, jer ih proizvodi isti dobavljač rezervnih dijelova. To enigmu velikih razlika u cijenama automobilskih dijelova podiže na još višu razinu. U najnovijem broju magazina AutoStyle – koji u utorak 19. svibnja za samo tri kune možete kupiti uz Večernji list – donosimo detaljnu usporedbu cijena rezervnih dijelova za najprodavanije nove automobile na našem tržištu.
Sve se više domaćih vozača okreće rabljenim automobilima pa smo provjerili što se može kupiti za 50.000 kuna. Za taj se iznos na samo jednom internetskom oglasniku nudi čak 46.000 modela različitih klasa, motorizacije i opreme – od malih gradskih dizelaša čija bogata oprema obuhvaća čak i automatski mjenjač do velikih obiteljskih krstarica.
No, iznos od 50.000 kuna, s druge strane, nije dovoljan da se kupi nova baterija za većinu električnih automobila, koji su – ohrabreni državnim poticajima – aktivnije krenuli u bitku za hrvatskog kupca. I hrvatski se kupac, sudeći po prodajnim rezultatima, u okvirima svojih financijskih mogućnosti zainteresirao za tehnološki napredne i ekološki najprihvatljivije automobile. Zašto baterije električnih automobila toliko koštaju te koliko bi trebale trajati, pročitajte u utorak u novom broju magazina AutoStyle, uz mnoge druge zanimljive teme i recenzije novih automobila.
Potražite na svim kioscima u utorak 19. 5. Večernjakov superpaket: Večernji list + AutoStyle za samo 10 kuna i saznajte koji su trendovi i zanimljivosti u automobilskom svijetu.