Četvrta generacija vraća agresivnost - to je definitivan dojam nakon prvih slika buduće, četvrte generacije Renaultova Clija, koji na tržište stiže potkraj sljedeće godine. Slučajno ili ne, smjena generacija naprodavanijeg Renaultova automobila događa se u trenutku kada dosadašnji šef dizajna Patrick Le Quement dizajnersko kormilo prepušta Nizozemcu Laurensu van den Ackeru.
Agresivan dizajn
Bivši globalno odgovoran Mazdin dizajner odigrao je ključnu ulogu u kreiranju Mazde 2, pa je donekle njegov utjecaj vidljiv i na budućem Cliju. Novi dizajnerski vjetar odlično se slaže s glavnim konkurentima koji su u ovaj segment donijeli agresivan dizajn, te i dalje zamjetan rast dimenzija. Vraćaju se i klinasto oblikovanje te veće limene površine.
Najzanimljiviji dio dizajna je posve novi nos automobila. Vidljiva je bliskost s novom Zoe obitelji, te elementima viđenim na konceptu Dezir. Uz mala kosa svjetla veže se veliki zaštitni znak, dok je klasična ukrasna maska zapravo nestala. Straga je Clio IV ostao kupolasta kroja.
Manji agregat
Kod motora se dosta planova temelji na novoj generaciji 1,5-litrenog dCi stroja, te 1,2-litrenom TCe. U pripremi je manji trocilindrični agregat, sličan onom u sestrinskoj Nissan Micri, no većina prodanih imat će upravo spomenute strojeve. Od njih se očekuje još veći raspon od 70 do 115 KS, te ekološki još veća prihvatljivost. Četvrta generacija Clija kao veliku tajnu skriva aluminijsku platformu, još veće čvrstoće nego današnji modeli, a kao i do sada, sportske cestovne verzije nudit će se u dvije verzije - sport i cup. Moguće je da osnovna sport verzija ne bude "vezana" samo za vrhunski RS model, već i za manje modele s određenim sportskim predznakom. Očekuje se da će Clio IV cijenom biti povoljniji nego prethodnik. To ne uključuje proizvodnju u Turskoj, kako se nagađalo. Naime, francuska javnost smatra da se francuski automobili za francusko tržište moraju proizvoditi kod kuće. Vlada je pokleknula - Clio IV proizvodit će se u Francuskoj.
Povezanost novog Clia sa Zoe obitelji neće biti samo dizajnerske prirode, već će dijeliti i elektro-koncept. Vjeruje se da će baš Clio IV biti prvi poznati potpuno električni model ovog proizvođača.
bocna strana poprilicno lici na toyotu yaris... :S