Redizajn

Novi Jeep Compass uz benzince, hibride i snažnijeg dizelaša

15.04.2021.
u 12:18

Nova verzija kompaktnog američko-talijanskog SUV-a nudi plug-in hibride s dometom do 49 km, a osvježeni dizelaš sada donosi 130 KS i 320 Nm uz 10 posto manju potrošnju

Jeep je predstavio redizajniranu verziju modela Compass. Kompaktni SUV popularan u Europi, gdje čini 40 posto ukupne prodaje marke Jeep, proizvodit će se u talijanskom Melfiju u tvornici s čijih proizvodnih traka već silaze modeli Jeep Renegade i Fiat 500X.

Dužina mu je i dalje 442 cm, prema čemu se Compass dobro uklapa u prosjek jednog od najpopularnijih segmenata na tržištu – C-SUV segment. Osvježen izgled najviše se očituje u promjenama prednjeg dijela vozila. Prednja svjetla nešto su niža i šira, dok je maska sada uža nego prije. Sada su u Compassu standardna LED svjetla.

Benzinac troši 27% manje

U potpunosti je ažuriran i interijer, koji je sada dobio moderniji, sofisticiraniji i elegantniji stil. Kontrole su bolje integrirane i lako dostupne, kao i dodirni zaslon za povezivanje koji dominira sredinom nadzorne ploče, sada u višem i ergonomskijem položaju. Brojna pametna rješenja povećala su prostor pretinaca gotovo trostruko, za čak 4,4 litre.

 

 

Novi digitalni sklop instrumenata s full HD 10,25-inčim zaslonom serijski dolazi uz izvedbe Limited, Trailhawk i S, dok se uz opremu Longitude doplaćuje. Već je od lani Compass dostupan uz hibridni pogon. Otprilike jedan od četiri primjeraka Compassa koji se prodaju u Europi hibridna je verzija 4xe. Paleta motora osvježena je i dodatkom novog GSE četverocilindričnog 1,3-litrenog turbobenzinskog motora uz potrošnju i emisiju CO2 smanjenu do 27% (WLTP ciklus) u usporedbi s prethodnim benzinskim modelom.

Do stotke za 7,5 sekundi

Dolazi uz dvije razine snage: sa 130 KS i 270 Nm u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te 150 KS i 270 Nm uparen s automatikom s dvije spojke (DDCT). Obje benzinske verzije dolaze s prednjim pogonom. I plug-in hibridne verzije temelje se na 1,3-litrenom turbobenzincu, a nude 190 ili 240 konja te 270 Nm okretnog momenta uz 6-stupanjski automatski mjenjač i eAWD pogon na sva četiri kotača.

Električni motor smješten je na stražnjoj osovini, a napaja ga baterija od 11,4 kWh koja se može puniti tijekom vožnje ili putem vanjske utičnice. Do stotke snažnija verzija juri za 7,5 s, a električni domet je do 49 km.

No, Jeep u Compassu i dalje nudi i dizelski agregat koji je također poboljšan. Poznati 1,6-litreni Multijet II sada isporučuje 130 KS pri 3750 o/min i 320 Nm okretnog momenta pri 1500 o/min, a uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. Potrošnja je smanjena za 10%, a emisije CO2 za 11 g/km prema WLTP ciklusu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije